با پیشرفت علم و تکنولوژی روز به روز بر تنوع محصولات روشنایی افزوده شده است تا جایی که در حال حاضر کمتر افرادی حاضر به خرید لامپ های رشته ای هستند. پنل ال ای دی از جمله محصولات روشنایی است که علاوه بر کم مصرف بودن از طول عمر بالایی برخوردار است. شما عزیزان می توانید پنل سقفی ال ای دی را به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید کنید و از قیمت مقرون به صرفه آن بهره ببرید.

خرید مستقیم پنل سقفی ال ای دی

اطلاعاتی درباره انواع پنل سقفی ال ای دی

اطلاعاتی درباره انواع پنل سقفی ال ای دی پنل های سقفی امروزه به عنوان بهترین و با کیفیت ترین وسایل روشنایی شناخته شده اند. این پنل ها به صورت گرد و چهارگوش تولید می شوند بنابراین پنل ها از انعطاف پذیری لازم در طراحی برخوردارند . البته پنل ها از نظر میزان وات و ابعاد با هم تفاوت دارند. هر چه توان پنل بیشتر باشد نوردهی بالاتری دارد. به طور کلی می توان گفت پنل ها میزان انرژی کمتری نسبت به لامپ های کم مصرف و رشته ای مصرف می کنند. از پنل ها در مکان های مختلف مانند هتل ها، فروشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز تجاری، آموزشی و اداری استفاده می شود. با این وجود با توجه به این که پنل ها در ابعاد مختلف تولید می شوند استفاده از این محصولات در منازل نیز امکان پذیر است.

پنل ها در طیف رنگی متفاوتی از جمله آفتابی، مهتابی و آفتابی مهتابی تولید می شوند. پنل آفتابی نور زرد رنگ تولید می کند و پنل مهتابی نور سفید منتشر می سازد و پنل های آفتابی مهتابی هر دو نور زرد و سفید را از خود ساطع می کنند. همچنین پنل ها با نرم افزار های گوناگون سازگاری دارند و از طول عمر بالایی برخوردار هستند. تولید نور یکنواخت و بدون لرزش توسط پنل ها سبب شده این محصولات باعث خستگی و آسیب دیدگی چشم نشوند. البته پنل ها به صورت دو نوع روکار و توکار به بازار عرضه می شوند و هر دو از کیفیت بالا و نحوه نصب آسان برخوردارند از پنل روکار در سقف هایی استفاده می شود که از قبل مکانی برای نصب پنل در نظر گرفته نشده است و از پنل توکار در محل هایی استفاده می شود که از قبل مکان نصب پنل پیش بینی شده است.

بازار فروش پنل سقفی ال ای دی

بازار فروش پنل سقفی ال ای دی بازار فروش انواع پنل سقفی ال ای دی در راستای افزایش تقاضای خرید این محصول درجه یک و با کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار خریداران محترم قرار می دهد. البته فروش پنل به صورت اینترنتی نیز انجام می پذیرد تا شما عزیزان ضمن آگاهی از قیمت روز محصول به راحتی از سراسر کشور بدون طی مسافت این پنل های زیبا و مقرون به صرفه را سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *