پنل توکار

خرید مستقیم پنل توکار مربع ۷ وات، در بازار توزیع پنل ال ای دی توکار با مدل های بروز و بسیار جدیدی از این محصول روبرو خواهید شد که بهترین نوع آن، پنل توکار مربع ۷ وات می باشد که جلوه بسیار خاص و شیک را به همراه دارد. علاوه بر تأمین دید کافی در هنگام شب و در یک فضای بسته، به عنوان یکی از المان های دکوراتیو تأثیرگذار ظاهر گشته و یک نورپردازی مدرن و ایده آل را هم ایجاد خواهد کرد.

پنل توکار

شناخت و معرفی پنل توکار مربع ۷ وات

پنل توکار

در جامعه ی مدرن امروزی کاربری و نصب چراغ ها و پنل های توکار ۷ وات دارای جایگاه ویژه ای می باشند این پنل ها در ابعاد مربعی شکل با بدنه پلیمری (PBT)، دفیوزری از جنس طلق ضد خش و ضد ضربه و ماژول های LED کف چین با طول عمر بیشتر از ۵۰۰۰۰ ساعت ساخته شده است و در برابر اشعه های UV، حرارت و ضربه مقاوم بالایی را در بردارد.مهم ترین ویژگی محصول ذکر شده نگهداری و نصب آسان، ضریب نمود رنگ بیشتر از ۸۰%، وزن سبک و سهولت دسترسی به قطعات الکترونیکی می باشند که در صورت خراب شدن امکان تعمیر قطعات فراهم است.

این چراغ های ۷ وات مربع به صورت توکار در حفره هایی با قطرهای متفاوت نصب می شود و در سه رنگ بدنه مختلف مشکی، نقره ای و سفید و دمای رنگ نورهای آفتابی، مهتابی و یخی به فروش می رسد.با پخش نور یکنواخت، نداشتن خیرگی و عدم وجود امواج UV و IR نورپردازی بی نظیری را برای مکان هایی مانند فضای داخلی مکان های کاری، مسکونی، تجاری، آموزشی و فروشگاهی ایجاد می نماید.چراغ‌ سقفی روکار مربع ۷ وات در انرژی برق کم مصرف و در رده انرژی A قرار دارد و این چراغ ها مصرف انرژی کمی نیز داشته که این موضوع نیز باعث کاهش هزینه های برق به میزان قابل توجهی می شود.

خرید و فروش مستقیم پنل توکار مربع ۷ وات

پنل توکار

با توجه به کارایی بالای این سری از محصولات، بازار پخش پنل ال ای دی بسیار داغ بوده و افراد در سراسر نقاط کشور نسبت به خرید آنها از خود استقبال نشان می دهند.خرید و فروش مستقیم و بدون واسطه  انواع پنل توکار ۷ وات مربع با قیمت مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی ضحی نور قابل انجام است.

در ضمن کارشناسان فروشگاه ضحی نور جهت مشاوره و راهنمایی در خدمت شما مشتریان گرامی هستند شما عزیزان همچنین از طریق واتس آپ یا تماس مستقیم می توانید با کارشناسان مجرب ما در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *