پنل ال ای دی ۶۰ در ۶۰ کاربرد گسترده ای داشته و می تواند روشنایی یکنواختی را ایجاد کند‌. برای تامین نور و روشنایی محیط های بزرگ مانند بیمارستان ها، ادارات، مجتمع ها، فروشگاه ها و حتی منازل استفاده کرد. رنگ نور در این پنل ها یخی،مهتابی و آفتابی است که متناسب با محیط مورد نظر میشود از هریک از این رنگ پنل ها استفاده کرد؛ برای مثال در رستوران ها معمولا از رنگ آفتابی پنل ها استفاده میشود چون نور آفتابی و گرم، آرامش بیشتری را به محیط میدهد.

خرید مستقیم پنل ال ای دی ۶۰ در ۶۰

کیفیت برتر پنل ال ای دی ۶۰ در ۶۰

کیفیت برتر پنل ال ای دی ۶۰ در ۶۰

انواع پنل ها با کیفیت متفاوت و قیمت های مناسب به بازار وارد میشوند که متناسب با هرنوع سلیقه و محیطی است. کیفیت در پنل ال ای دی ۶۰ در ۶۰ بستگی به درخشندگی و شدت روشنایی پنل داشته و درخشندگی در پنل نباید عدد بالایی باشد چرا که باعث آسیب های چشمی میشود و شدت روشنایی اگر عدد بالایی داشته باشد میزان نوردهی بیشتری دارد.

مثلا در پنل های ال ای دی ۶۰ در ۶۰ با توان ۵۰ وات ،نور را دوبرابر نسبت به لامپ های قدیمی ۵۰ واتی دریافت میکنیم. در پنل های ال ای دی شدت نور بهتر است و ایجاد گرمای افراطی را سبب نمیشود.

پنل های ۶۰ در ۶۰ دارای دو نوع تکلنوژی داخلی هستند؛ یا در آنها از بوردهای ال ای دی استفاده شده یا بوردهای SMD. درواقع یک ویژگی مثبت در آنها فلیتر نداشتن و چشمک زدن است. فلیتر در واقع یک چشمک زدن است که در مهتابی های قدیمی وجود داشته و باعث آسیب به چشم ها و درد عضلات می شده است.

همچنین جدا بودن درایور در این پنل ها باعث می شود که پنل های ال ای دی طول عمر بیشتری داشته باشندو تا ۸۵ درصد در مصرف برق صرفه جویی میشود. این پنل های ۶۰ در ۶۰ عاری از هرگونه مواد سمی و شیمیایی هستند و به همین دلیل نیز طرفداران بسیاری دارند.این پنل ها در انواع توکار، روکار و آویز نیز موجود می باشد‌.

تولیدی انواع پنل ال ای دی ۶۰ در ۶۰

تولیدی انواع پنل ال ای دی ۶۰ در ۶۰

خرید پنل و قیمت آن بستگی به سایز، کیفیت، رنگ و نور ساطع شده از آنها دارد. صفحه هدایت کننده ال ای دی به گونه ای طراحی شده که به هنگام اتصال به منبع تغذیه، نور روشن و همگنی را ارائه میکند. تکنولوژی که در این پنل ها استفاده شده باعث روشن شدن آنی بدون هیچ گونه لرزش و تابش اشعه فرابنفش صورت می گیرد.

خرید پنل ها و قیمت این پنل های ال ای دی، از انواع تولیدی ها بستگی به میزان ولتاژ و جنس قاب پنل ،سایز برش و مدل آن دارد.طبق شرایطی ویژه می توان این محصول را خریداری کرده و از کاربرد آن در تمامی مکان های بزرگ و حتی منازل بهره مند شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *