خرید لامپ به عنوان یکی از ضروری ترین اقلام روشنایی بخش که در فضاهای مختلف از منزل با آن سروکار داریم، از مراکزی که به شکل معتبر در این حوزه فعالیت دارند، به آسانترین شکل ممکن انجام می شود. در این واحدها، می توان با خرید مستقیم لامپ هالوژنی LED، از امتیازاتی که در این روش از خرید و فروش وجود دارد، بهره مند شد. خرید مستقیم لامپ هالوژنی LED از بهترین شیوه های دستیابی به آن به شمار می رود.

خرید مستقیم لامپ هالوژنی LED

مراحل ساخت لامپ هالوژنی LED

مراحل ساخت لامپ هالوژنی LED لامپ هالوژنی از آن دسته لامپهای رشته ای ست که در آن گازهای فشرده و برخی از عناصر هالوژن نظیر ید وجود دارد. از جمله ویژگی های لامپهای هالوژنی LED این است که با افزایش دمای رشته لامپ، امکان آسیب برای لامپ پدید نیامده و طول عمر آن پایین نمی آید. این دسته از لامپها نور مناسب و آرامش بخشی دارند و از نظر اندازه کوچک می باشند.

اما آیا تاکنون از خود پرسیده اید که لامپا هالوژنی کوچک چگونه بوجود می آید و چگونه می توان آن را در خانه هم تهیه کرد؟

مراحل ساخت لامپ هالوژنی LED:

  • یک لامپ سوخته انتخاب کرده و پس از برطرف کردن موانع پایه، با فشار کمی لامپ را از قالب آن جدا نموده و آن را تخلیه کنید.
  • ورقه ای آلومینیومی به اندازه دهانه قاب برش زده و چند سوراخ روی آن ایجاد کنید.
  • در این مرحله به طراحی مداری نیاز دارید که می تواند لامپ را برای شما روشن کند.
  • با تهیه یک پایه، صفحه را روی آن قرار داده و لامپها را با لحیم محکم نمایید.پایه ها به صورت مثبت به منفی به یکدیگر نصب می شود.
  • مقاومت های الکتریکی در این مرحله نصب می شود.
  • با قرار دادن لامپ LED داخل قاب، بدنه را با چسب محکم نمایید. با علامتگذاری پایه های مثبت و منفی، آنها را بریده و هم اندازه کنید.
  • در نهایت با وصل شدن به منبع تغذیه می توان آن را تست کرد.

مراکز صادرات لامپ هالوژنی LED

مراکز صادرات لامپ هالوژنی LED امروزه لامپ های هالوژنی LED، از پرفروش ترین محصولات روشنایی بخش هستند که با استفاده از آنها می توان روشنایی مناسبی را در فضاهای مختلف به وجود آورد. این لامپها با انواع توان و در سایزهای مختلفی در بازار وجود دارند که براساس نیاز و قدرت خرید می توان نمونه های مناسب و عالی از آن را تهیه کرد.

لامپ های هالوژنی LED، به دلیل ویژگی های مثبت فراوانی که در خود جای داده اند، توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را با خود همراه نموده و نیاز بازارهای داخلی و خارجی را به بهترین شکل ممکن برآورده خواهند کرد.

مرکز صادرات لامپ هالوژنی LED، آماده است تا گلچینی از نمونه های باکیفیت و مرغوب از این لامپها را به دست علاقمندان به خرید آن رسانده و بدین ترتیب رضایت آنها را به دست آورد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *