انواع لامپ ال ای دی شمعی لوستر در طرح ها و توان های متنوعی در بازار وجود دارد که می تواند باعث ایجاد زیبایی منحصر به فردی در محیط شما شود.

در حال حاضر خرید این سری از محصولات با استقبال مواجه شده و به همین دلیل مراکز خرید آن ها تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بهترین و با کیفیت ترین لامپ های ال ای دی شمعی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

خرید لامپ ال ای دی شمعی لوستر

از لامپ ال ای دی شمعی لوستر چه می دانید؟

از لامپ ال ای دی شمعی لوستر چه می دانید؟ لامپ های شمعی لوستر از زیبایی منحصر به فردی برخوردارند و در صورتی که آویز شوند، می توانند باعث افزایش چند برابر محیط خود شوند. در تهیه انواع لامپ های ال ای دی شمعی از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است و به همین دلیل از راندمان بالایی برخوردار است.

این لامپ ها می توانند با توان مصرفی برابر ۶ وات خود نوری برابر با ۶۰۰ لومن را از خود ساطع نمایند که این میزان نور معادل با نور خروجی یک لامپ رشته ای ۵۰ وات است. لامپ های ال ای دی شمعی لوستر در رده‌بندی انرژی A+ قرار گرفته‌ اند و در تهیه آن ها از هیچ‌ گونه جیوه ای استفاده نشده است.

آن ها هیچ گونه اشعه فرابنفش و یا فروسرخی را از خود ساطع نمی‌ کنند و زاویه پخش نور آن ها برابر با ۲۳۰ درجه است که می‌ توان با استفاده از آن ها سطح زیادی از محیط را پوشش داد. طول عمر انواع لامپ های ال ای دی شمعی لوستر برابر با ۱۵ هزار ساعت بوده و سرپیچ آن ها از نوع E14 می باشد، بنابراین از کیفیت ساخت قابل‌ قبولی برخوردارند.

شکل ظاهری انواع لامپ های لوستر ال ای دی از نوع شمعی بوده و بازه توان مصرفی آن ها بین 5.5 تا 10 وات است. ولتاژ مورد نیاز آن ها بین 220-240 ولت بوده و ابعادی به اندازه ی 11 × 3.8 سانتی‌ متر دارند. این نمونه لامپ ها فاقد محافظ هستند و فرکانس عملکردی آن ها بین ۶۰ تا ۵۰ هرتز می باشد، وزن انواع لامپ ال ای دی شمعی لوستر به ۴۰ گرم می رسد.

عرضه بهترین لامپ ال ای دی شمعی لوستر

عرضه بهترین لامپ ال ای دی شمعی لوستر

به دلیل کارایی بالای این سری از لامپ ها، مرکز تولید لامپ ال ای دی در اقصی نقاط کشور به ارائه خدمات پرداخته و با تولیدات بسیار خود باعث تعدیل نیاز بازار می شوند.

در زمینه قیمت انواع لامپ ال ای دی باید بگویم که قیمت تمام شده آن ها به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، به عنوان مثال لامپ های با توان های بالاتر از قیمت بالاتری برخوردارند، اما شما با تهیه چندین نمونه از این لامپ ها می توانید خریدی اقتصادی داشته باشید و در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید.

در این صورت شما مستقیما با تولید کننده واقعی معامله خود را انجام داده اید و دست واسطه ای در کار نیست.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *