وال واشر ستونی یکی از تجهیزات نور پردازی به شمار می رود. در واقع از چیدمان ال ای دی های مختلف در کنار یکدیگر ساخته می شود. این المان اصولا روی ستون ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد چنین المان هایی می‌تواند با صرف هزینه‌ های نسبتاً کم موجب زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی گردد. به همین خاطر مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. با خرید عمده وال واشر ستونی می‌توان از قیمت‌های پایین و مقرون به صرفه آن بهره مند شد.

خرید عمده وال واشر ستونی

ویژگی بهترین وال واشر ستونی

ویژگی بهترین وال واشر ستونی چند ویژگی بهترین وال واشر ستونی به شرح زیر می باشد:

این تجهیزات نورپردازی دارای چهار بخش عمده می باشد که ال دی دی مهمترین قسمت آن است. لنز، درایور و بدنه نیز سه بخش دیگر آن به شمار می‌ روند. در رابطه با اعضای مختلف آن می‌توان گفت که اصولاً توان ال ای دی ها یک وات می باشد. البته امکان استفاده از ال ای دی هایی با وات های متفاوت نیز وجود دارد. 

از دیگر ویژگی‌های آن‌ها، این است که حرارت نیز تولید می کنند. البته این حرارت باید دفع شود تا متوسط طول عمر وسیله را کم نکند. از دیگر مشخصه های وال واشر ستونی این است که رنگ سفید آن در صورتی که از ال ای دی سفید یک وات استفاده شود، بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ لومن نور تولید خواهد کرد. در صورتی که از ال ای دی سه واتی استفاده گردد، مقدار نوردهی آن به ۲۶۰ تا ۲۸۰ لومن خواهد رسید.

علاوه بر این در المان مذکور با استفاده از آلومینیوم به راحتی می توان حرارت را دفع کرد. از طرفی هدایت حرارت در آلومینیوم بسیار بالاتر از پلاستیک و سایر متریال ها می باشد. استفاده از آلومینیوم، سبب سبکی آن نیز می شود. سایز آن را هم معمولاً بزرگ در نظر نمی‌گیرند. بلکه سعی می کنند آن را به صورت نوار باریک طراحی و تولید نمایند که به عنوان یک مزیت اساسی برای آن به شمار می رود.

انتقال حرارت، به خاطر سطح تماس بیشتر با هوا افزایش پیدا می‌کند.  وجود موج های ریز روی بدنه هم به افزایش سطح تماس با هوا کمک خواهد کرد. ظرافت و زیبایی آن را نیز افزایش می دهد.

مراکز توزیع وال واشر ستونی

مراکز توزیع وال واشر ستونی مراکز توزیع وال واشر ستونی محصولات خود را به صورت عمده و مستقیم از طریق این سایت فروشگاهی با قیمت مناسب و ارزان عرضه می کند. عدم دخالت دلالان و واسطه های فروش از مهمترین مزایای این توزیع آنلاین می باشد. زیرا قیمت ها را به حداقل ممکن می رساند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *