استفاده از لامپ های کم مصرف مزایای زیادی دارد. مهم ترین مزیت آن ها این است که هزینه های برق مصرفی را به شدت کاهش می دهند، از طرفی این لامپ ها طول عمر بالایی دارند. در نتیجه لامپ های کم مصرف به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند. این لامپ ها به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب از طریق این سایت به فروش می رسند. جهت خرید مستقیم انواع لامپ کم مصرف ۹۰ وات از تولید کننده، با ما همراه باشید.خرید انواع لامپ کم مصرف ۹۰ وات

کیفیت انواع لامپ‌ کم مصرف ۹۰ وات

کیفیت انواع لامپ‌ کم مصرف ۹۰ وات

نحوه نورپردازی و روشنایی محیط از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای این منظور می توان از انواع لامپ های موجود در بازار استفاده نمود اما لازم است توجه شود که لامپ مورد نظر علاوه بر نوردهی مناسب، کم مصرف و با دوام نیز باشد.

امروزه تکنولوژی ساخت لامپ ها بسیار پیشرفت کرده و انواع لامپ های کم مصرف، ال ای دی، هالوژنی و رشته ای در شکل ها و توان های مختلف تولید شده است.

در این میان، لامپ های فلوئورسنت فشرده یا همان لامپ های کم مصرف، یکی از بهترین انتخاب های افراد می تواند باشد.

مهم ترین مشخصه این گونه از لامپ ها، همانطور که از نامشان پیداست، کم مصرف بودن و طول عمر بسیار بالا است و به این ترتیب هزینه ها را به صورت چشمگیری کاهش می دهند.

این لامپ ها با توان های مختلف از جمله 90 وات تولید شده اند و شدت نور بسیار خوبی دارند، از این رو در قسمت های مختلف ساختمان مانند سرویس بهداشتی، اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی و … به خوبی قابل استفاده اند.

این لامپ ها به صورت کاملا استاندار تولید می شوند و کیفیت بالایی دارند.

به طور کلی لامپ های کم مصرف از دو قسمت تشکیل شده اند. قسمتی که کیت روشن کننده لامپ (بالاست) درون آن قرار گرفته و قسمت دیگر، لوله شیشه ای آن است که معمولا شکل مارپیچی دارد. درون این لوله از گاز مخصوصی پر شده که پس از عبور جریان از آن، نور سفید رنگی تولید می شود.

(لامپ های کم مصرف معمولا نور آفتابی یا مهتابی دارند)

هر دو قسمت لامپ از استحکام کافی برخوردارند و در برابر ضربات نیز مقاومت خوبی دارند.

تولید کننده لامپ کم مصرف ۹۰ وات

تولید کننده لامپ کم مصرف ۹۰ وات

خوشبختانه تولید لامپ کم مصرف، در داخل کشور انجام می شود و محصولات نهایی نیز از کیفیت بالایی برخوردارند.

چنانچه قصد خرید این گونه از لامپ ها را به صورت عمده دارید، می توانید به تولید کننده آن مراجعه کنید و کالای با کیفیت و ارزان تهیه نمایید.

معمولا این لامپ ها گارانتی یک ساله دارند.

لازم به ذکر است، انواع لامپ کم مصرف 90 وات، از طریق این سایت نیز قابل سفارش است. محصولات ارائه شده در این فروشگاه، مستقیما از تولید کننده به دست مشتری می رسند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *