ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین نور آفتابی از چراغ های ال ای دی که نور آفتابی و زرد دارند ساخته شده است و این چراغ ها در وسط ریسه ی شلنگی قرار می گیرند و از هر دو طرف شلنگ نمایان هستند و برای خرید ارزان ریسه ی شلنگی به وب سایت فروش ریسه مراجعه نمایید.
ریسه های شلنگی معمولا به صورت صد متری در بازار موجود می باشند و لامپ های استفاده شده در ساخت این ریسه ها کاملا کم مصرف می باشند و ریسه دارای شش ماه ضمانت است.

خرید ارزان ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین نور آفتابی

همه چیز درباره تولید ریسه شلنگی ۵۷۳۰

همه چیز درباره تولید ریسه شلنگی ۵۷۳۰ چراغ های ال دی قرار گرفته درون ریسه شلنگی توسط شلنگ محافظت می شوند و جنس این شلنگ بسیار مرغوب و با کیفیت است و به همین دلیل میزان انعطاف پذیری بالایی دارد و ریسه های شلنگی را می توانید به فرم های مختلف شکل دهید و در مکان های مختلف آنها را نصب کنید.

چراغ های تعبیه شده در ریسه های شلنگی دارای رنگ آفتابی و مهتابی هستند و انتخاب رنگ چراغ ها طبق نظر و سلیقه ی شخصی شما صورت می گیرد و همچنین نور حاصل از چراغ های ریسه ای شلنگی بیشتر از نور چراغ های ریسه ای سوزنی است و این ریسه ها مدرن تر و زیباتر هستند و قیمت آنها مقداری گرانتر از ریسه های سوزنی است.

از ریسه های شلنگی در دیزاین و نور پردازی ساختمان ها نیز می توان استفاده کرد و امکان نصب این ریسه ها در بین رابیتس های سقف نیز وجود دارد و همچنین ریسه های شلنگی قابل استفاده در ساختمان ها دارای رنگ های بسیار متنوعی هستند.

چراغ های ریسه های شلنگی در هنگام روشن بودن به هیچ وجه سبب ایجاد گرما و افزایش دمای محیط نمی شوند و فرم قرار گرفتن چراغ ها درون ریسه به صورت خطی است و به دلیل وجود شلنگ شفاف لاستیکی و ضد آب در اطراف چراغ های ریسه، این چراغ ها در اثر برخورد آب و رطوبت آسیب نمی بینند.

فروس انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین نور آفتابی

فروس انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین نور آفتابی نور چراغ های به کار رفته در ساخت ریسه سبب آزار چشم ها نمی شود و از این ریسه ها به عنوان چراغ خواب نیز می توان استفاده کرد و پس از سفارش ریسه شلنگی گیره های نگهدارنده ی ریسه نیز به همراه پک آن برای شما ارسال می شوند.
ریسه های شلنگی معمولا قابلیت اتصال به پریز برق را دارا هستند و این ریسه ها دارای ریموت کنترل می باشند اما برخی از آنها با باتری روشن می شوند و قیمت ارزانتری نسبت به سایر چراغ های ریسه ای دارند و برای اطلاع از قیمت انواع ریسه شلنگی به وب سایت تولید ریسه مراجعه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *