خرید آنلاین چراغ وال واشر ال ای دی خطی با بهترین کیفیت و گارانتی معتبر و تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی ضحی نور انجام پذیر است.وال واشر ال ای دی خطی یک المان نورپردازی جدید و پرطرفدار است که از فناوری LED بهره مند می باشد این ال ای دی ها روی این محصول می توانند به طور متراکم و با فاصله اندک از یکدیگر قرار گیرند که در این صورت نور بیشتر ارائه خواهند داد.اما همین وال واشر می تواند از ال ای دی های کمتری استفاده کند تا نور کمتری داشته باشد.شکل خطی این چراغ، نور یکنواختی در طول ایجاد کرده و بسته به میزان روشنایی مورد نیاز می توان تراکم روشنایی، رنگ و همچنین طول بدنه چراغ را انتخاب نمود.

معرفی و شناخت وال واشر ال ای دی خطی

روشنایی به کار رفته در ساخت وال واشر خطی، ال ای دی هستند. این ال ای دی ها دارای لنزی برای تنظیم زاویه تابش نور هستند که باعث می شود کنترل بیشتری بر روی شرایط نور پردازی وجود داشته باشد.این زاویه به طور معمول ۳۰ تا ۴۵ درجه را پوشش می دهند.دارای طیف کاملی از رنگ ها بوده که به شما امکان استفاده از رنگ های آفتابی، مهتابی و فول کالر را به صورت همزمان می دهد و به صورت سفارشی در ابعاد متفاوت و توان های مختلف قابل تولید می باشد.هیت سینک (منتقل کننده حرارت) در والواشرها همان بدنه والواشر هست . برای انتقال حرارت از آلومینیوم استفاده میکنند که حرارت را زود به خود میگیرد و زود هم خنک میشود. با تماس دادن بدنه آلومینیومی به سطح زیرین LED حرارت تولید شده در چیپ LED را به بیرون منتقل می نمایند.از وال واشر خطی برای نورپردازی سطوح بزرگ (مخصوصا دیوارها) استفاده می شود.وال واشر ال ای دی خطی بیشتر برای نورپردازی در ساختمانهای جدید کاربرد دارد. البته از این المان ممکن است در موزه ها، گالریها و فروشگاهها و یا نقاطی که یک سوژه نورپردازی که سطح بزرگی داشته باشد استفاده شود.

مهمترین مزایای چراغ وال واشر ال ای دی خطی

  • کیفیت عالی و بازده نوری بالا
  • انتشار نوری مناسب و مطلوب
  • طول عمر بسیار بالا و منحصر به فرد
  • موثر در کاستن هزینه های نورپردازی
  • قابلیت افزایش طول وال واشر ال ای دی خطی
  • قابلیت ارتباط با سیستم های نورپردازی رنگ متغیر

خرید آنلاین چراغ وال واشر ال ای دی خطی

خصوصیات خوب و کاربردی این محصول موجب شده تا بتوان از آن جهت انواع تزئینات مرتبط با نورپردازی خارجی و داخلی یک ساختمان استفاده کرد در مجموع این ابزار دارای بازدهی بالایی از نظر نوردهی است.با توجه به انواع و ابعاد مختلف و توان های متفاوت این محصولات میزان پرتاب نور در آنها متفاوت است و این که از چه مدل وال واشر خطی استفاده کنید، کاملأ بستگی به هدف و نورپردازی مورد نظر شما دارد.این وال واشرها با توجه به کارآیی خاصی که دارند از قیمت خیلی مناسب هم برخوردار هستند.جهت خرید به صورت آنلاین می توانید به سایت فروشگاه ضحی نور مراجعه نمایید.مجموعه ما در تمامی ایام هفته آماده پاسخگویی به سوالات، ثبت و پیگیری سفارشات هموطنان گرامی می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *