ریسه شلنگی نور مخفی

تولید و فروش ریسه شلنگی نور مخفی و بازار فروش انواع ریسه شلنگی به دلیل کیفیت بالا و مواد اولیه مرغوب و قیمت های مناسب و برندهای معتبر این کالا بسیار پررونق بوده است.ریسه شلنگی نور مخفی از دسته محصولات بسیار قدرتمند در زمینه تولید نور بوده و میزان فرکانس نوری تولید شده توسط این محصولات اغلب مناسب می باشد.دقت نمایید در خرید و فروش های مطرح برای این محصولات کیفیت را از جمله مسائل ضروری در نظر داشته باشید.این محصول در طرح و مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود و با توجه به کارآیی مطلوب از فروش بالایی برخوردار است.پرکاربردترین مدل ریسه ها، ریسه های شلنگی نور مخفی هستند که پایین ترین میزان مصرف برق را دارند.می توان از ریموت برای کنترل این ریسه ها استفاده کرد.در این ریسه ها از لامپ های ال ای دی استفاده شده است که نوردهی مناسبی هم دارند.

این ریسه ها در رنگ های مختلف مثل ریسه قرمز، ریسه آبی، سفید یخی، سفید آفتابی، آبی، زرد، انبه ای، نارنجی، سبز، بنفش، صورتی و نچرال با رنگ طبیعی نور خورشید وجود دارند.از جمله پرکاربرد ترین مکان‌های اجرای نورپردازی، می‌توان به سقف اشاره کرد.امروزه به خاطر گسترش استفاده از سقف‌های کاذب مخصوصأ سقف کناف استفاده از نورپردازی بانور مخفی بسیار رواج یافته است. طرح و مدل نور مخفی قابل استفاده برای سقف به ابعاد اتاق و ارتفاع سقف بستگی دارد.

ریسه شلنگی آبی

ریسه ال ای دی چیست؟

نورپردازی روز به ‌روز درحال پیشرفت است وسایل و تجهیزاتی که در گذشته در نورپردازی یک متدی جدید به شمار می‌روند؛ امروز قدیمی شده ‌اند نورپردازی مدرن به ترکیب طرح‌ها و رنگ‌هایی گفته می‌شود که بسیار متنوع است؛ طوری که هر طرف را که فرد نگاه کند نه را به شکل‌وشمایل مختلفی ببیند به عنوان مثال برخی از نورپردازی هایی هستند که نور روی دیوار می‌خزد و بالا می‌رود برخی مانند یک فواره سرازیر می‌شود و برخی هم کل نمای ساختمان را گرفته و رنگ و پررنگ می‌شود که هر کدام از آن‌ها یک تأثیر و شگفتی خاصی دارند و از طرفی همان‌طور که می‌دانید.

لامپ ال ای دی یکی از مهم ‌ترین نوآوری‌ها در صنعت نورپردازی است و از لامپ ال ای دی در جنبه و شکل‌های مختلفی استفاده می‌شود که یکی از آن‌ها به شکل ریسه ال ای دی است.ریسه شلنگی دارای تکنولوژی لامپ اس ام دی می‌باشد که این تکنولوژی یک سری ویژگی‌های خیلی فوق‌العاده به آن می‌دهد مهم‌ترین آن انعطاف‌پذیری است زمانی‌که ریسه انعطاف‌پذیری باشد می‌توان از آن استفاده‌های گسترده کرد همچنین تنوع رنگ آن بسیار زیاد است یعنی هر نورپردازی که بخواهید در آن تنوع رنگ و رنگ‌های مختلفی داشته باشید قابلیت استفاده را دارد و حتی می‌توان آن را برش داد بیشترین کاربرد ریسه ال ای دی برای نورپردازی باغچه و راه ‌پله است.

نکاتی مهم درباره ریسه شلنگی

ریسه شلنگی آبی

تزئینات و روشنایی یکی از ارکان های اصلی مراسمات هستند در گذشته و حتی الان هم برای تزئیین کردن از ریسه استفاده می کنند.ریسه های شلنگی مدل های گوناگونی دارند که هر کدام یک ویژگی متفاوتی دارند و از آن ها در جاهای مختلف می توان استفاده کرد.باید بگوییم که این ریسه به اشکال گوناگونی وجود دارد و از آن می توان به صورت مخفی در محیط استفاده کرد که سبب می شود تا زیبایی و جذابیت آن بالاتر رود.این مدل روشنایی در وضعیت مختلف قابلیت استفاده را دارد چون که انعطاف پذیری آن بالاست.ریسه های شلنگی نورهای غیر مستقیمی دارند که سبب شده تا در محیط تاثیر فراوانی داشته باشند.ریسه شلنگی به صورت کلی به دو دسته ریسه شلنگی تم لاین و دولاین تقسیم می شوند که هر یک از آن ها با توجه به مواد سازنده و مدل روشنایی که دارند از انواع و اقسام گوناگونی برخوردارند.ریسه‌های ال ای دی شلنگی، امروزه به دلیل روشنایی انعطاف پذیر خود از محبوبیت بسیاری برخوردارند.به کار بردن این ریسه‌ها به عنوان نور مخفی باعث بیشتر شدن جذابیت محیط می‌شود. این نوع چراغ نور در رنگ و طول‌های مختلفی قابل استفاده است

در چه مکان هایی می توان از این محصولات استفاده کرد؟

به دلیل زیبایی و جذابیت بصری بسیار زیادی که این ریسه‌ها دارند، می‌توان از آن‌ها در مکان‌های گوناگون و بنا بر سلایق مختلف استفاده کرد.از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نورپردازی سقف و کناره‌های دیوار آشپزخانه و پذیرایی و نشیمن یکی از محبوب‌ترین موارد کاربرد این وسیله است.علاوه بر منازل می‌توان به استفاده از این ریسه‌ها در هتل‌ها و رستوران‌ها، مراکز خرید و فروشگاه‌ها، مسیرهای عبوری داخل خانه باغی‌ها، روشن کردن تابلوهای تبلیغاتی در شب و همچنین به طور ویژه برای انجام تزئینات موقت یک مکان در مراسم‌های خاص مثل اعیاد و عروسی و درست کردن دکور نیز اشاره کرد.ریسه شلنگی که در سیستم روشنایی و نورپردازی جایگاه بسیار مهمی را به خود اختصاص داده است و اصولاً برای تزئینات روشنایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، به دلیل تنوعی بالا و فراوانی که دارد، شما میتوانید وابسته به هر موقعیت و محیطی به راحتی از انواع ریسه شلنگی به نحو احسن و با استاندارد بالا استفاده کنید.

شناخت و مشخصات ریسه شلنگی نور مخفی

ریسه شلنگی نور مخفی

نور مخفی به شاخه‌ای از نورپردازی گفته می‌شود که در آن فقط بازتاب نور بر روی سطح (سقف یا دیوار) قابل مشاهده است و منشا نور از دید پنهان است.نور مخفی با استفاده از انواع لامپ‌های شلنگی، ریسه‌های اس ام دی(SMD) یا ال ای دی(LED) اجرا می‌شود. از نور مخفی بیشتر در نورپردازی داخل سقف‌های کاذب، گچبری‌های داخل سقف و دیوار، کناف و سازه‌های سقفی و دیوار ساختمانی استفاده می‌شود.ریسه‌های شلنگی نور مخفی به دلیل نور درخشان و زیبایی که از خود منتشر می‌کنند، طرفداران بسیاری دارند.این نوع ریسه‌های نور مخفی در مقابل آب و گرد و غبار نسبت به نمونه‌های دیگر مقاوم‌ترند.از این نمونه ریسه‌ها برای مصارف تزیینی و نمایشی درمکان‌هایی که به نور پرقدرت و خیره کننده نیاز دارد.مانند: سقف‌های کاذب، پله‌ها، کنار باغچه و … استفاده می‌شود.این محصول رنگ بندی‌های متنوعی دارند، از جمله رنگ‌های آنان می‌توان به آبی، آفتابی، انبه‌ای، بنفش، سبز، قرمز و مهتابی اشاره کرد. این ریسه‌ها را می‌توان در هر یک متر به قطعات مختلفی تقسیم و در جاهای متفاوتی استفاده کرد.

عملکرد و کاربرد ریسه شلنگی نور مخفی

ریسه شلنگی آر جی بی

به کار بردن این ریسه‌های شلنگی به عنوان نور مخفی باعث بیشتر شدن جذابیت محیط می‌شود.این نوع چراغ نور در رنگ و طول‌های مختلفی قابل استفاده است.این نمونه از ریسه به شکلی انعطاف پذیرو به کمک نوار چسبی که در پشت خود دارد را می‌توان در هر جایی نصب کرد.شکل، رنگ، اندازه و قدرت نوری این ریسه‌ها بسته به نوع عملکرد و نیاز دکوراسیون انتخاب می‌شود.برای هر فضا و محیط داخلی و خارجی می‌توان از این ریسه‌ها به عنوان نور مخفی استفاده کرد.

این ریسه به دلیل داشتن درجه حفاظت ip65 می توان در نورپردازی نما ساختمان نیز استفاده کرد.ریسه شلنگی نور مخفی بسیار کم مصرف است و مصرف برق ساختمان را بسیار کاهش می دهد.از نکات مهم این ریسه شلنگی، خاصیت ضد آب و هر گونه گرد و غبار در آن است.استاندارد عایق بالا باعث می شود که بتوان این محصول را به راحتی در فضای آزاد به کار برد.این ریسه دارای گارانتی ۱ ساله می باشد.

نور مخفی چیست و استفاده از آن در نورپردازی

ریسه شلنگی بنفش

نور مخفی به شاخه‌ای از نورپردازی گفته می‌شود که در آن فقط بازتاب نور بر روی سطح (سقف یا دیوار) قابل مشاهده است و منشأ نور از دید پنهان است.نور مخفی با استفاده از انواع لامپ‌های شلنگی، ریسه‌های اس ام دی(SMD) یا ال ای دی(LED) اجرا می‌شود. از نور مخفی بیشتر در نورپردازی داخل سقف‌های کاذب، گچبری‌های داخل سقف و دیوار، کناف و سازه‌های سقفی و دیوار ساختمانی استفاده می‌شود.یکی از نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون و فضای هر بنایی، نورپردازی است.در نورپردازی هر فضا با توجه به نوع کاربری و وضعیت و شرایط بنا از تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌شود.استفاده صحیح از نورپردازی مخفی نقش کلیدی در موفقیت یک طراحی دکوراسیون خوب دارد، به این صورت که اگر منبع نور مخفی در جای مناسبی کار گذاشته شود باعث درخشش بیشتر فضا می‌شود و عناصر خاص موجود در آن بیشتر به چشم می‌آیند.در بخش‌های مختلف ساختمان(سقف، دیوارها، آشپرخانه، کف زمین، راه پله و …) می‌توان از نور مخفی استفاده کرد.برای انتخاب نور مخفی سقف ساده با توجه به محیط می توانید قبل از اجرا، با راهنمایی فرد متخصص، بهترین رنگ نور مخفی سقف متناسب با فضای خود را انتخاب کنید.

طریقه و نحوه نصب انواع ریسه شلنگی نور مخفی

قبل از بررسی نحوه نصب ریسه شلنگی باید آن را متناسب با نیازمان ببریم.یکی از مهمترین قواعد نصب ریسه شلنگی این است که باید تنها در فواصل معین آن ها را ببریم که با توجه به نوع ریسه شلنگی که استفاده می کنید این فاصله متفاوت است.اگر ریسه را در هر قسمت دیگه ای بجز بخش های مشخص شده برش دهیم آن بخش از ریسه دیگه روشن نمی شود و می سوزد.در ادامه نحوه نصب ریسه شلنگی را با هم بررسی می کنیم.طریقه  نصب ریسه شلنگی به این گونه است که برای نصب ریسه شلنگی به پین و سوکت نیاز داریم که همراه این ریسه ها به شما داده می شود. پین دارای یک سر سوزنی و نوک تیزو یک سر معمولی است. سر سوزی آن باید وارد ریسه شود و سر دیگر داخل سوکت قرار می گیرد. اگر ریسه را به برق زدید و روشن نشد . پین را ۱۸۰ درجه بچرخونید یعنی از راست به چپ یا از چپ به راست و دوباره امتحان کنید.اگر هنگام نصب جرقه زد احتمالا آن سوکت و دوشاخه ای که ریسه را به برق وصل می کند اتصالی دارد و دچار مشکل است با یک سوکت دیگر امتحان کنید.

طریقه نصب ریسه شلنگی علاوه بر سقف، درهر جا که شما تصور کنید انجام می شود. ریسه شلنگی نور مخفی همانند منابع روشنایی ای دیگر گرما تولید می کنند و باید فضایی باشد تا بتوانند این گرما را بیرون دهند. به همین خاطر باید سعی کنید آن ها را در یک جا جمع نکنید و تراکم نداشته باشند و به اصطلاح جای نفس داشته باشند بخصوص وقتی که قرار است ۲ یا چند ریسه شلنگی در کنار هم قرار بگیرند حتما به این موضوع توجه کنید و اجازه ندهید که ریسه ها با هم در تماس باشند در غیر این صورت ممکن است باعث آب شدن آن شود.

فروش ریسه شلنگی نور مخفی

امروزه در مکان ها ی مختلف ریسه های شلنگی بخش مهمی از نورپردازی را به خود اختصاص داده اند. این ریسه ها در رنگ نورهای مختلف، جلوه زیبایی را در هر مکانی ایجاد می کنند.امروزه انواع ریسه شلنگی با استفاده از لامپ ال ای دی و نسل بعد از آن یعنی اس ام دی ها و با پیشرفت تکنولوژی زیباتر و کامل تر می شوند.فروش ریسه شلنگی ال ای دی نور مخفی از مراکز عرضه و پخش این محصول به صورت مستقیم در حال انجام بوده و سطح رضایت مشتریان در این زمینه افزایش و تقاضای خرید بالایی را شاهد بوده است.این مجموعه همواره فروش ریسه شلنگی نور مخفی درجه یک را فراهم و این امکان وجود دارد تا بهترین محصول و برند را با تضمین و مستقیم در محل مورد توافق دریافت نمایید.امروزه این محصولات به دلیل کاربردهای گوناگونی که دارند از فروش بالایی برخوردار هستند.

نکته ای که در مورد خرید ریسه شلنگی نور مخفی وجود دارد این است که هر مشتری که قصد خرید آن را دارد، ابتدا به دنبال قیمت روز آن است. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما خرید ارزان اینترنتی می باشد. چرا که قیمت خرید این ریسه ها به صورت عمده و ارزان، برای مشتریان بسیار سودمند است.مراکز زیادی با ارائه بهترین و جدید ترین محصولات در کشور وجود دارند، از جمله مراکز فروش معتبر و قابل اعتماد در درجه اول کارخانه های تولیدی مستقر در شهرهای مختلف و مراکز دیگر می باشند که می توانید با خیال راحت از آنجا خرید کنید.

درباره ضحی نور

فروشگاه اینترنتی ضحی نور در جهت بالا بردن خرید راحت و موفق محیطی امن با حذف واسته ها راه اندازی کرده است و با عنایت پروردگار و حمایت شما مشتریان گرامی در سال های فعالیت خود با محصولات متنوع و کاربردی تجربه یک خرید لذت بخش بدون صرف وقت و هزینه برای خارج شدن از منزل را برای هم وطنان عزیز فراهم کرده است.اصول اولیه این مجموعه ارسال سریع کالا و ضمانت بهترین قیمت و تضمین اصل بودن کالا که از ابتدا تا کنون به آن پایبند بوده و هست.شما عزیزان می توانید برای خرید محصول مورد نظر خود به سایت ضحی نور نور مراجعه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

8 دیدگاه ها

  • شرایط نگه داری از این محصولات رو میشه لطفا بفرمایید؟ من تهیه کردم اما نمیدونم تو چه شرایطی ماندگاریش بیشتر می شه و کیفیت خودشو دیر تر از دست میده. ممنونم اگه پاسخگو باشین.

  • سلام و درود مطالب بسیار جالب و مفیدی در این سایت خواندم و در ضمن با انجام خرید از این سایت محصولی با کیفیت و ارزان قیمت دریافت کردم. میتونم اطمینان بدم شما با خرید از این مجموعه ، کیفیت تضمین شده کالا را به طور قطع و یقین در اختیار خواهید داشت.

  • سلام
    ارسال به شهرستان هم دارین برای نور مخفی؟ حدودا چند روزه دستمون میرسه؟

  • سلام و درود خدمت شما درخواستی داشتم ازتون راجع به این موضوع که اگر امکان دارد تصاویر بیشتری از محصولاتتون را در سایت منتشر کنید و قیمت های اجناس را در کنار تصاویر درج کنید ، این امر به مشتریان در انتخاب و خرید محصول به بهترین نحو بسیار کمک خواهد کرد، ممنون از شما

  • سلام روز به خیر و خسته نباشید
    فقط یه سوالی که برای من پیش اومد شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟شما طرح های سفارشی هم قبول میکنید ؟

  • با تشکر از شما
    من یک بار از مجموعه شما خرید کردم و به حدی از کیفیت محصولی که برام ارسال کردین و نوع برخورد و تعامل با مشتری و در دسترس بودن و پیگیری تون راضی هستم که به تمام فامیل معرفی تون کردم و الان اونها هم از مشتری های شما هستن

  • به دلیل زیبایی و جذابیت بصری بسیار زیادی که این ریسه‌ها دارند، می‌توان از آن‌ها در مکان‌های گوناگون و بنا بر سلایق مختلف استفاده کرد.

  • با سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    استفاده از این محصول زیبایی و جلوه خیلی خاصی به خانه میدهد.
    تشکر از مجموعه خوب ضحی نور جهت تولید و فروش ریسه شلنگی نور مخفی با کیفیت، درجه یک و با نور خوب و رنگ های زیبا.
    خرید از این مجموعه رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت رو هم اعلام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *