امروزه برای ایجاد نورپردازی در داخل ساختمان ها و طراحی کردن دکوراسیون مدرن و زیبا، از مدل های مختلفی از چراغ های سقفی توکار استفاده می شود، که در داخل سقف های کاذب و گچبری های پیش ساخته نصب می گردند، کارخانه های تولیدی بزرگ انواع چراغ سقفی توکار cob، این محصولات را در حجم خیلی زیادی به مراکز پخش کننده واگذار می کنند تا آن ها را در سراسر کشور توزیع نموده و به دست مصرف کننده ها برسانند.

تولیدی بزرگ چراغ سقفی توکار cob

ویژگی بهترین نوع چراغ سقفی توکار

ویژگی بهترین نوع چراغ سقفی توکار معمولا مصرف کننده ها به دنبال خرید بهترین و باکیفیت ترین انواع چراغ های سقفی توکار هستند، تا از تعمیر و تعویض پی در پی آن ها بی نیاز شده و از هزینه های خود بکاهند، پس در ادامه این مطلب برخی از ویژگی های این محصولات را خدمت شما عرض می کنیم.

  • چراغ های سقفی باکیفیت باید دارای بدنه و ساختاری مستحکم باشند، که بر این اساس توصیه می شود چراغ هایی را انتخاب کنید که بدنه فلزی و ترجیحا آلومینیومی دارند، تا بتوانند حرارت تولید شده در داخل سیم ها و چراغ را به بیرون منتقل سازند.
  • شما باید در زمان خرید این چراغ ها، به نوع لامپ های مورد استفاده در داخل آن ها دقت کنید چون این مساله تاثیر زیادی در طول عمر آن ها خواهد داشت، به عنوان مثال چراغ های ال ای دی طول عمر خیلی بالایی دارند و شما تا مدتها نیازی به تعویض آن ها ندارید.
  • باید به میزان برق مصرفی این چراغ ها نیز دقت کنید، چون این موضوع هم بر روی هزینه های آتی شما خیلی موثر است و می تواند میزان مصرف برق ساختمان شما را بالا یا پایین ببرد.
  • رنگ نور تولیدی این لامپ ها نیز مساله مهمی است و هم روی دکوراسیون و هم سلامت چشم شما تاثیر می گذارد.

صادرات انواع چراغ سقفی توکار cob

صادرات انواع چراغ سقفی توکار cob مراکز اصلی پخش و فروش چراغ سقفی توکار cob، این محصولات را توسط شرکت های بزرگ صادراتی به سایر نقاط دنیا ارسال می کنند و در بازار های بین المللی با نرخ بسیار قابل توجهی به فروش می رسانند، که این مساله تاثیر زیادی بر روی رشد اقتصادی کشور ما دارد.

این محصولات صادراتی با کیفیت در بازار های داخلی کشور هم خرید و فروش می گردند، تا هم وطنان ما هم بتوانند از آن ها استفاده نمایند و از عملکرد خوبشان بهره مند شوند، با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال انتقال این بیماری، توصیه می شود که برای خرید این محصولات از بستر فضای مجازی بهره ببرید و در همین راستا ما نیز در این مجموعه به عرضه و فروش انواع این چراغ ها می پردازیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *