تولیدی های بزرگ چراغ سقفی توکار با هدف صرفه جویی در مصرف برق اقدام به تولید انواع لامپ ال ای دی و کم مصرف می نمایند، این چراغها بعضی جنبه زیبایی داشته و با جلوه های زیبا در سقف خانه های ایرانیان خود نمایی می کنند. تولید چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰ جایگزین ساخت لامپ های رشته ای شده تا دیگر خبری از گرمای لامپ های سابق نباشد و هم نور در همه جا یکسان باشد و مصرف برق به صورت چشم گیری کاهش یابد.

تولیدی بزرگ چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰

کیفیت برتر چراغ سقفی توکار ۶پ

کیفیت برتر چراغ سقفی توکار ۶پ

امروزه لامپ های توکار دارای انواع مختلف با اندازه های مختلف است که هر فرد با توجه به سلیقه و مدل خانه خویش اقدام به تعبیه این نوع لامپ می کند. کیفیت این لامپ ها از لامپ های قدیمی بسیار بالاتر بوده و نوری یکسان در تمام محیط پخش می کند، دارای عمر مفید بالایی بوده و هزینه کمتری به خانواده ها وارد می کند.

این لامپ ها باید بدنه فلزی از آلومینیوم داشته باشند تا گرمای خود را به بیرون منتقل کنند، سیم کشی آن اصولی بوده و خطری برای مصرف کننده نداشته باشند، جنس رویی آن مناسب بوده و باعث پخش نور به صورت مناسبی شوند، نورشان چشم را آزار ندهد و مانند گذشته برای مصرف کننده خطر تابش اشعه مضر را نداشته باشند.

این لامپ ها برای فضاهای باز اداری، سالن های بزرگ، پذیرایی های شیک و مجلل ، پاساژها مورد استفاده قرار می گیرد و ولت آن هم به میزان پنلی که کار گذاشته شده و فضای آن متغیر است، از ۴۸ وات شروع شده و میزان بالاتر هم دارد.

در تولید چراغ باید به چند مورد دقت شود، ابتدا مقدار نوری است که از آن تابیده می شود باید مناسب اتاق کار یا محیط باشد، جنس بدنه آن مناسب باشد، هنگام کار به صورت تو امنیت و استاندارد آن دقت شود چرا که باز و بسته کردن آن برای مصرف کننده سخت است،

قیمت تولیدی چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰

قیمت تولیدی چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰

قیمت انواع چراغ در بازار داخل و خارج متفاوت است، هرچه پنل چراغ بزرگتر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود، چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰ امروز با جذابیت های صنعت و هنر آمیخته و زیبایی خاصی دارد، قیمت آن هم با توجه به نوع بدنه و سیم کشی و روکش متفاوت می باشد.

قیمت انواع چراغ در بازار وابسته به میزان تقاضا می باشد، هر لامپی که خریدار بیشتری دارد، بیشتر تولید شده و قیمت بالاتری دارد، چراغ توکار هم به علت کاربری زیاد در منازل و ادارات قیمت متفاوتی دارد، فروشندگان این محصول با ثبت سفارش اینترنتی چراغ خویش را تا درب منازل می فرستند تا روشنی بخش خانه دیگران باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *