لامپ ها از اصلی ترین منابع روشنایی هستند که در انواع مدل ها و رنگ ها و اندازه ها ساخته و تولید می شوند.

لامپ ال ای دی مدل نواری یکی از انواع مدل های لامپ است که رنگ بندی های مختلفی دارد و به صورت متری در بازار به فروش می رسند.

شما می توانید برای خرید این محصول به این سایت که فروشنده محصولات تولیدی بزرگ لامپ نواری ال ای دی است مراجعه و آن را با قیمت مناسب خریداری کنید.

تولیدی بزرگ لامپ نواری ال ای دی

همه چیز درباره لامپ نواری ال ای دی

همه چیز درباره لامپ نواری ال ای دی اگر بخواهیم همه جیز را درباره لامپ نواری بگوییم می توانیم به موارد و ویژگی های زیر اشاره داشته باشیم:

  1. انواع مدل های ال ای دی نواری از تعداد مدل SMD که معمولا بر روی پی سی بی نصب می شوند تشکیل شده است که به صورت متری به بازار عرضه می شوند.
  2. انواع مختلف ال ای دی های نواری به دو نوع تبدیل می شوند که یک مدل آن ال ای دی رزین دار است و مدل دیگر هم ال ای دی بدون رزین می باشد.
  3. انواع ال ای دی های رزین دار دارای روکش هایی از جنس پلاستیک فشرده هستند که روی آن ها را می پوشاند و کاملا از نوع ضد آب می باشد.
  4. لامپ های ال ای دی بدون زرین هم هیچ پوشش و روکشی ندارند و به همین دلیل اصلا ضد آب نیستند و کارایی کمتری نسبت به مدل قبلی دارند.
  5. انواع لامپ های ال ای دی معمولا به صورت های تک ردیفه، دو ردیفه و سه ردیفه در بازار موجود می باشند و هر کدام طراحی و نور و رنگ مخصوص به خودشان را دارند‌ که افراد بر حسب سلیقه ی شخصی آن را خریداری می کنند.
  6. میزان برق و ولتاژ مورد نیاز برای کار کردن و روشن شدن این مدل لامپ ها هم برق ۱۲ ولت و ۲۲۰ ولت شهری است.

قیمت تولیدی لامپ نواری ال ای دی

قیمت تولیدی لامپ نواری ال ای دی این روز ها به دلیل افزایش پیدا کردن و بالا رفتن میزان تقاضا برای تهیه و خرید انواع لامپ های نواری ال ای دی بر میزان تولیدات این محصول و نیز بر تعداد تولید کنندگان و کارخانه جات تولیدی آن روز به روز افزوده می شود تا بتوانند با تولید محصولات با کیفیت و زیبا و کاربردی پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان باشند‌.

قیمت تولیدی لامپ نواری مدل ال ای دی به عوامل و ویژگی های مختلفی مانند موارد گفته شده در زیر بستگی دارد:

  1. اندازه و متراژ لامپ نواری
  2. نوه رنگ بندی و طراحی محصول
  3. درجه کیفیت و ماندگاری آن 
  4. جنس موادی که از آن ساخته می شود
  5. برند و مارک تولیدی لامپ ها

به طور کلی قیمت لامپ نواری بر حسب کیفیت و مرغوبیت آن مشخص می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *