رشته شلنگی دولاین مهتابی محصولی پر کاربرد می باشد که برای نورپردازی داخلی و خارجی مکان و ساختمان های مختلف به کار می رود و نمای بسیار شیک و زیبایی را به وجود می آورد این محصول بیشتر جنبه تزئینی دارد و در رنگ و طرح های مختلفی تولید می شود. تولید کنندگان ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین مهتابی با ارائه مرغوب ترین و زیبا ترین نوع این محصول آن را با قیمت باور نکردنی به مشتریان عمده ارائه می دهند.

تولیدکنندگان ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین مهتابی

آشنایی با انواع ریسه شلنگی

آشنایی با انواع ریسه شلنگی

ریسه شلنگی انواع مختلفی دارد که به صورت کلی می توان آنها را به ریسه ساختمانی و تزئینی تقسیم نمود که هر دو جنبه تزئینی دارند با این تفاوت که نوع ساختمانی به صورت نور مخفی در قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و هر دو نمایی شیک و زیبا ایجاد می کنند و نوع تزئینی بیشتر به صورت رو کار مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول از نظر ظاهری به صورت ریسه شلنگی گرد و نواری ارائه می شود که هر کدام از این دو نیز خود زیر مجموعه هایی دارند که می توان به طور کلی نوع گرد را ریسه شلنگی گرد ال ای دی، فلکسی، معمولی و smd تقسیم نمود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و با توجه به فضا و محیط درونی ساختمان به کار می رود.

ریسه شلنگی نواری به سه شکل SMD و دولاین و تک لاین تهیه و ارائه می شود که نوع دولاین نسبت به تک لاین پهن تر می باشد، انواع این محصول بسیار شیک و زیبا می باشند و از کارایی عالی برخوردار هستند و در رنگ و طرح های مختلفی تولید می شوند و با این که فضای زیبا و بی نظیر را ایجاد می کنند در مصرف انرژی بسیار به صرفه می باشند.

توزیع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین مهتابی

توزیع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین مهتابی

توزیع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین مهتابی به صورت مستقیم توسط فروشنده اصلی با قیمت تولیدی انجام می گیرد خرید از این فروشندگان بهترین فرصت است که مشتری برترین و جدید ترین نوع این محصول را با قیمت تولیدی خریداری نماید و همیشه برترین و جدید ترین نوع آن‌ را برای خرید در دسترس داشته باشد.

بازار ریسه شلنگی به دلیل کارایی بالا و نمای شیک و زیبایی که ایجاد می کند همیشه پر رونق می باشد و بازاری پر فروش دارد بخصوص بازار مستقیم آن کار را برای مشتری و خرید بالاترین نوع این محصول آسان کرده است به گونه ای که مشتری می تواند در کمترین زمان به بهترین و جدید ترین و شیک ترین نوع این محصول دسترسی داشته باشد و آن را با قیمت ارزان خریداری نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *