پنل سقفی در توان مختلف تولید و طراحی می‌شود و هر یک از مدل‌ها با توجه به این توان برای تامین روشنایی فضاهای کوچک و بزرگ استفاده می‌شود. پنل سقفی ۱۲ وات از مدل‌های ارزان و در عین حال کارآمدی است که برای نورپردازی و فضاسازی مکان‌های مختلف مانند ساختمان‌های مسکونی، ادارات و مراکز رفاهی استفاده می‌شود. تامین کنندگان این نوع از پنل سقفی، پنل 12 وات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

تامین کنندگان پنل سقفی ۱۲ وات

بررسی مدل پنل سقفی ۱۲ وات

بررسی مدل پنل سقفی ۱۲ وات

پنل سقفی 12 وات، از تجهیزات روشنایی باکیفیت و ممتازی است که با استفاده از بهترین آلیاژ و مواد اولیه مانند سرامیک باکیفیت و استیل طراحی می‌شود. این نوع پنل به شکل فلت و سقفی است و بر روی سقف‌های کاذب و انواع سقف گچی و مدرن قابل تعبیه و اجرا می‌باشد. پنل 12 وات در انواع مختلفی از حیث شکل ظاهری و کیفیت نور طراحی و ارائه می‌شود.

از حیث شکل ظاهری این پنل به شکل مربعی و دایره‌ای در بازار وجود دارد و می‌توان با توجه به سایر ملزومات دکوراسیون و نوع طراحی فضا به شیوه مدرن یا کلاسیک از انواع این تجهیزات نوری استفاده نمود. رنگ نور پنل 12 وات آفتابی و مهتابی است. مدل آفتابی رنگ زرد دارد و مدل مهتابی رنگ سفید. خریداران می‌توانند بنا بر سلیقه خود از مدل‌های دلخواه برای طراحی فضا از این نوع پنل استفاده کنند.

فناوری نوین استفاده شده در طراحی پنل 12 وات از ساطع شدن اشعه‌های مضر برای سلامتی پیشگیری می‌کند و می‌توان گفت این نوع پنل، از سالم‌ترین نوع تجهیزات روشنایی برای انسان و محیط زیست به شمار می‌رود. علاوه بر این، پنل 12 وات سقفی دارای حداکثر بازدهی و پایین ‌ترین میزان مصرف برق است که نقش مهمی در مدیریت منابع انرژی ایفا می‌کند.

صادرات انواع پنل سقفی ۱۲ وات

صادرات انواع پنل سقفی ۱۲ وات

واحدهای تولید تجهیزات روشنایی در ایران، با مدرن سازی تجهیزات خطوط تولید و استخدام مهندسان و متخصصان با تجربه، در دهه اخیر توانسته‌اند به پیشرفت‌های مهمی در زمینه تولید و طراحی ملزومات روشنایی و نور دست پیدا کنند. یکی از دستاوردهای این مجموعه‌ها، طراحی انواع پنل سقفی توکار و روکار با بهترین کیفیت است که نیاز کشور به واردات را به حداقل ممکن رسانده است.

محصولات تولید شده توسط این واحدها، علاوه بر توزیع در داخل کشور توسط مراکز تخصصی فروش پنل، به بسیاری از کشورها نیز صادر می‌شود. صادرات انواع پنل سقفی توکار و روکار 12 وات توسط بازار عرضه و فروش آنلاین نیز انجام می‌شود. این مرجع فروش ضمن عقد قراردادهای تجاری با خریداران در سراسر جهان، بهترین محصولات تولید شده توسط کارخانجات برتر کشور را به نقاط مختلف دنیا صادر می‌نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

4 دیدگاه ها

  • با عرض سلام و ادب
    شما برای فروش کالا در کشورهای آسیای میانه و بازاریابی و ایجاد شبکه توزیع و هر گونه خدمات مالی و اداری در این منطقه اگر نیاز به همکاری دارین من آمادگی دارم و مایل به انجام این کار هستم .چطور میشه با شما در این مورد مذاکره کرد؟

  • سلام وقتتون به خیر خسته نباشید
    شما در استانهای کرمانشاه یا کردستان و کلا استانهای غربی ایران هم دفتر فروش و نمایندگی دارین؟ اگر جواب مثبته لطفا بفرمایید تو کدوم شهرهای این استان این دفاتر شما فعال هستند و در صورت امکان نشانی و شماره تماسشون رو میزارین تو سایت؟

  • سلام و عرض ارادت خدمت شما فروشنده گرامی وقتتون بخیر عذر میخوام هزینه ارسال این محصول رو میشه لطفا اعلام کنید که برای شهرستان چقدر میشه؟ و این که هزینه ارسال بر عهده مشتری هستش یا خودتون پرداخت می کنین ؟ ممنون میشم به سوالم جواب بدین، موفق و موید باشید.

  • سلام
    چقدر خوبه که تولیدات داخلیمون از کیفیت بالایی برخوردار شده تا ما بتونیم با خیال راحت خرید کنید امیدوارم این محصولات کیفیت خوبشون ثابت شده و همواره بتونیم با هم کار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *