پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۶۵ وات از جمله پنل های مربعی بزرگ محسوب می شوند که معمولا در سالن ها و فضاهای گسترده استفاده می شوند. خریداران این محصول عمدتاٌ شرکت ها و یا پیمانکاران ساختمانی هستند فلذا تامین این محصول و فروش پنل با وجود چنین خریدارانی، حائز اهمیت است و می تواند باعث رونق کسب و کار شود.

صرفه جویی در مصرف برق در فضاهایی که نور زیادی نیاز دارند خیلی مهم است، که در راستای تحقق این مهم باید در این فضا ها از پنل های ال ای دی با ساز های بزرگتر استفاده کرد. به طور مثال در یک سالن انتظار بیمارستان، استفاده از پنل های سقفی شصت در شصت می تواند گزینه خوبی باشد.

تامین عمده پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۶۵ وات

مشخصات بهترین نوع پنل سقفی ۶۰×۶۰

مشخصات بهترین نوع پنل سقفی ۶۰×۶۰ پنل های سقفی شصت در شصت انواع مختلفی دارند که از لحاظ جنس ساخت و وات های مصرفی آن ها به چند دسته تقسیم می شوند. بعضی از پنل های 60 در 60 به صورت توکار و بعضی از آنها به صورت روکار می باشند که هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی دارند.

بهترین پنل شصت در شصت باید از نظر نوردهی و روشنایی محیط، کم مصرف بودن، بازده هی بالا و طول عمر زیاد محصول حرف اول را بزند چرا که این موارد باعث می شوند که ما یک محصول با کیفیت و استاندارد داشته باشیم در هنگام خرید پنل های سایز بزرگ باید توجه داشته باشیم که این محصولات با محیطی که قرار است در آن استفاده شوند سازگار باشند تا دچار مشکل نشویم. این پنل ها که دارای شصت و پنج وات قدرت نوردهی هستند از جمله قوی ترین کالاهای روشنایی هستند.

صادرات پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۶۵ وات

صادرات پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۶۵ وات تولید پنل های شصت در شصت رو به افزایش است چرا که صادرات این محصول هم زیاد شده است. در صادرات پنل های ۶۰×۶۰ ۶۵ وات صادر کننده ای موفق است که در مسیر رقابت با کالاهای مشابه خارجی عقب نماند همچنین نوآوری در طرح این محصول می تواند به صادرکنندگان کمک بسیاری کند.

سرمایه گذاری در صادر کردن این پنل های سایز بزرگ قائدتاٌ باید آینده خوبی داشته باشند چرا که روز به روز تقاضا برای پنل ها بیشتر می شود. اگر درآمد دلاری حاصل از فروش و صادرات این پنل ها به خارج از کشور با فروش آن ها در داخل کشور مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد که تفاوت بسیاری دارند.

برابری کیفیت پنل های ۶۰×۶۰ ۶۵ وات تولید داخل با نمونه های خارجی غیر ممکن نیست امّا تعدادی از تولید کنندگان هستند که این محصول را می توانند با استاندارد های جهانی و بین المللی و کیفیت درجه یک تولید کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *