انواع پنل های سقفی در رنگ ها و طرح های متفاوتی وجود دارند که از لحاظ قیمت پنل ها می توان گفت که پنل های سقفی ۱۲ وات به صرفه و اقتصادی هستند. یکی از شرکت هایی که در تامین عمده پنل سقفی ۱۲ وات فعالیت دارد، برند یکتا افروز است.

پنل های ال ای دی بسیار پر تقاضا شده اند که در این بین پنل سقفی محبوبیت بیشتری دارد چرا که از لحاظ نور دهی و روشنایی محیط و همچنین زیبایی دکوراسیون، موفق هستند. تامین کنندگان این محصولات در تنوع طرح ها تلاش کرده اند به طوری که این پنل ها را در اشکال مختلف ارائه می دهند.

تامین عمده پنل سقفی ۱۲ وات

ویژگی بهترین نوع پنل سقفی

ویژگی بهترین نوع پنل سقفی

در انتخاب بهترین نوع پنل سقفی چند ویژگی را باید در نظر بگیریم از جمله این ویژگی ها می توان به میزان روشنایی، طول عمر محصول و مصرف انرژی اشاره کرد. پنلی که روشنایی مطلوبی به محیط بدهد و در عین حال مصرف پایینی از انرژی داشته باشد جزء بهترین پنل های سقفی محسوب می شود. استاندارد بودن این محصولات برقی باعث می شود که طول عمر بیشتری داشته باشند این در حالی است که اگر این پنل ها را از مراکز نامعتبر تهیه کنیم ممکن است غیر استاندارد باشد که در اینصورت نمی توان انتظار داشته باشیم که این پنل به خوبی کار کند.

به طور کلی در انتخاب و خرید بهترین پنل سقفی باید ضمن اینکه سه ویژگی اصلی این پنل ها را در نظر داریم، برای تهیه آن ها به مراکز معتبری که به صورت حضوری و اینترنتی وجود دارند، رجوع کنیم.

قیمت روز پنل سقفی ۱۲ وات

قیمت روز پنل سقفی ۱۲ وات

پنل های سقفی ۱۲ وات هم به صورت روکار و هم به صورت توکار وجود دارند. قیمت این محصول به صورت روکار تا دویست هزار تومان هم می رسد که طرح های دایره ای و مربعی در اندازه های مختلف وجود دارند و این تنوع باعث شده قیمت آن در این محدوده متغییر باشد از سوی دیگر قیمت پنل سقفی ۱۲ وات به صورت توکار از چهل هزار تومان تا صد و سی هزار تومان متغیر است که این تفاوت قیمت هم به دلیل همان تنوع طرح ها می باشد.

شرکت هایی که این محصول را تولید می کنند زیاد هستند امّا در بین تولیدکنندگان این محصول، برند یکتا افروز یکی از با کیفیت ترین پنل های سقفی را عرضه میکند. در حال حاضر از طریق سایت ما میتوانید پنل سقفی ۱۲ وات یکتا افروز را سفارش دهید و با بخش پشتیبانی و مشاوره ما در ارتباط باشید تا شما خریدار محترم را در خصوص قیمت ها و مشخصات راهنمایی کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *