ارائه کننده پنل سقفی اس ام دی فعالیت گسترده ای در زمینه ارائه انواع این محصول در بهترین کیفیت و با نازل ترین قیمت ها دارد و همواره سعی بر این دارد با ارائه تخفیفات ویژه و عرضه آنلاین محصولات خود زمینه دسترسی راحت مشتریان را فراهم کند از این رو از سایت ما کمک گرفته است تا خریداران بتوانند به طور مستقیم و بدون واسطه پنل سقفی مورد نظر خود را سفارش دهند.

ارائه کننده پنل سقفی اس ام دی

مشخصات بارز انواع پنل سقفی

مشخصات بارز انواع پنل سقفی امروزه در اکثر اماکن اداری، رستوران ها، بیمارستان ها اگر دقت کرده باشید از انواع پنل سقفی جهت روشنایی محیط استفاده شده است زیرا این تجهیزات در برابر چراغ های هالوژنی از همه لحاظ دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی بیشتری می باشند.

پنل سقفی در انواع مختلف ال ای دی، اس ام دی و معمولی و در رنگ های مهتابی و آفتابی تولید می گردد که علاوه بر ظاهر مسطح و تخت، نورپردازی بسیار بالایی دارند و از آن جایی که دارای بدنه آلومینیومی سه لایه می باشد نور را به طور یکنواخت منتشر کرده و از هدر رفت آن جلوگیری می کند.

از مشخصات بارز این محصول می توان طول عمر بالای آن را نام برد زیرا؛ مقاومت بالایی در برابر نوسانات برق دارد و در اثر روشن و خاموش کردن مکرر دچار سوختن نمی شود ضمنا پنل سقفی قابلیت نصب توکار و روکار را دارد که زیبایی خاصی به محیط و دکوراسیون داخلی می بخشد.

از دیگر مشخصات آن عدم تولید اشعه های خطرناک و سمی می باشد زیرا؛ در ساخت آن از هیچ گونه ماده مضر و جیوه استفاده نشده و نور کاملا شفاف و سفید را پخش می کند علاوه بر آن گرما تولید نمی کند و قابلیت تنظیم با ریموت کنترل را دارد و در هر مکانی می توان آن را روشن یا خاموش نمود.

قیمت روز پنل سقفی اس ام دی

قیمت روز پنل سقفی اس ام دی قیمت پنل سقفی اس ام دی به نرخ روز بستگی به عوامل مختلفی دارد که مهم ترین عامل نوسانات بازار و کیفیت محصول می باشد به صورتی که با افزایش نرخ ارز کشور قیمت تمامی محصولات دچار تغییر و تحول می شوند و قیمت پنل سقفی با تکنولوژی اس ام دی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

هم چنین نوع برند، نحوه خرید و فروش، میزان سفارشات نیز در تعیین قیمت این محصول دخالت دارند به گونه ای که برند های معروف که میزان متقاضیان زیادی دارند، از قیمت بیشتری برخوردار هستند در واقع اگر فرآیند تولید پنل کم و تقاضا زیاد باشد قیمت روند افزایشی می گیرد.

و اما اگر شما این محصول کارآمد را به طور مستقیم از خود تولید کنندگان و از این وب سایت خریداری کنید با کاهش چشمگیر قیمت ها مواجه خواهید شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *