ریسه شلنگی انبه ای LED

ارائه بهترین ریسه شلنگی انبه ای LED و خرید آنلاین انواع ریسه شلنگی و نواری LED SMD، یکی از جدیدترین محصولاتی که به بازار عرضه گردیده و توانسته به سرعت در بین مصرف کنندگان محبوبیت پیدا کند ریسه های ال ای دی شلنگی انبه ای می باشد این ریسه ها که محصولی بسیار کاربردی هستند و نقش بسزایی در نورپردازی داخلی ساختمان ها و محیط های تجاری ایفا می کنند.تراکم بالا باعث شده که این ریسه ها در موقع تابش، نور فوق العاده زیبایی به محیط ارائه نمایند.نکته قابل توجه و حسن تمایز این محصول نسبت به ریسه های قدیمی حق انتخاب متراژ دلخواه و برش آن است و برای راه اندازی هر برش به متراژ دلخواه نیاز به یک سوکت می باشد.

ریسه شلنگی انبه ای ال ای دی

معرفی و موارد استفاده از ریسه شلنگی انبه ای LED

ریسه شلنگی زرد

استفاده آسان از این محصول سبب شده که به سرعت بازار خود را پیدا کرده و محبوبیت بی نظیری بین مصرف کنندگان پیدا کنند.این ریسه به دلیل داشتن درجه حفاظت ip65 می توان در نورپردازی نما ساختمان نیز استفاده کرد از نکات مهم این ریسه شلنگی، خاصیت ضد آب و ورود هر گونه گرد و غبار در آن است.ریسه های شلنگی انبه ای از نظر مصرف برق، زیبایی، تنوع در نورپردازی ها، قابلیت انعطاف پذیری و طول عمر بالا المان ایده آلی می باشد، به خصوص برای مراکز عمومی، ادارات، شرکت ها و سازمان های بزرگ بسیار مناسب است.همچنین اگر می خواهید با نورپردازی محیط خانه یا اتاق کار و یا حتی ویترین و داخل مغازه یا شرکت و غرفه نمایشگاهی خود یا هرجای دیگری را جذاب تر و زیباتر کنید، ریسه شلنگی انبه ای LED گزینه مناسبی است.این ریسه ها نیاز به ترانس و وسیله خاصی ندارید و با یک مبدل ساده می توانید به برق ۲۲۰ ولت متصل کرد.همچنین به دلیل نرم بودن این نوار می توانید آن را به هر شکل و قالبی که می خواهید بر روی دیوار یا سقف یا ویترین و یا هر جای دیگر چسبانده و جذابیت محیط خود را چند برابر کنید.

ویژگی های مهم ریسه شلنگی انبه ای LED

  • کیفیت عالی و طول عمر زیاد
  • انعطاف پذیری بالا و نصب آسان
  • بازده نوری بالا و مصرف برق بسیار پایین
  • دارای رده انرژی +A و نشان ملی استاندارد
  • تولید نوری یکنواخت و بدون خیرگی چشم
  • برای نورپردازی نمای ساختمان های مدرن و قدیمی و دکوراسیون داخلی

ارائه و توزیع انواع ریسه شلنگی انبه ای LED

در دنیای مدرن امروزی با توجه به پیشرفت تکنولوژی استفاده از ابزار و لوازم روشنایی با بازده نوری بالا و مصرف برق پایین بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.ریسه شلنگی انبه ای به علت انعطاف پذیری بالا و نصب آسان در دکوراسیون داخلی و خارجی (نمای ساختمان) یکی از لوازم مورد پسند و پر مصرف بازار می باشد.ارائه این محصول عمدتأ در بازار به صورت رول های ۱۰۰ متری به فروش می رسد ولی امکان خرده فروشی این محصول در فروشگاه اینترنتی ضحی نور نیز وجود دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت لیست قیمت و خرید اینترنتی، همچنین هماهنگی های لازم قبل از خرید با شماره تلفن های درج شده تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

6 دیدگاه ها

  • سلام ممنونم بابت مطالب کامل و مفیدی که ارائه دادید به دوستان عزیز پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند و از تجربیات مشتریان شما استفاده کنند تا خرید بهتری داشته باشند.

  • با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده به چه صورتی باید اقدام کنم ؟ تا چه اندازه خرید به عنوان خریدعمده حساب میشه ؟
    کالایی که به صورت عمده خریداری شده چند روزه به دستم میرسه ؟ شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

  • سلام و درود. خرید ریسه به صورت حضوری هم دارید؟ در مراکز فروش مشاوران میتونن بنده رو راهنمایی کنن؟ شرایط پرداخت به چه صورت است؟

  • با درود و خسته نباشید خدمت شما من به صورت حضوری ازتون خرید کردم و جا داره از کیفیت بالای محصولات شما و نحوه ی برخورد محترمانه و حرفه ای که داشتین تشکر کنم به همه ی عزیزانی که قصد خرید یک کالای با کیفیت و مقرون به صرفه را دارند پیشنهاد می کنم خرید از این سایت رو در نظر داشته باشند.

  • سلام کیفیت محصولتون بسیار خوب بود و همینطور از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار بود
    ممنون از سایت عالیتون که در این زمینه فعالیت میکنید و باعث رونق بازار داخلی میشوید

  • با سلام و تبریک به جهت راه اندازی چنین مجموعه خوبی
    اگر در زمینه محصولتون نیاز به تامین کننده فعال دارید که با سابقه باشه و با کیفیت عالی و قیمت مناسب جنس رو بتونه در اختیارتون بزاره ، مجموعه ما میتونه با شما همکاری کنه. لطفا در صورت تمایل راه ارتباطی جهت مذاکره را اعلام بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *