قیمت انواع پنل ال ای دی ۴۰×۴۰ به عواملی همچون؛ برند، کیفیت و مدل ان بستگی دارد که امروزه با توجه به وضعیت بازار فعلی، قیمت ها دارای نوسانی است و ثابت نمی ماند. ولی مجموعه ها و فرشگاه های زیادی به صورت آنلاین فعالیت دارند که خریداران می توانند.

برای خرید پنل ال ای دی و اطلاع از اخرین قیمت ها، به مراکز فروش و فروشگاهایی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه، و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. مجموعه ما نیز به صورت اینترنتی فعالیت دارد و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی ما، محصول دلخواه خود را انتخاب و به صورت اینترنتی سفارش دهند.

آخرین قیمت پنل ال ای دی ۴۰×۴۰

بررسی کیفی پنل ال ای دی

بررسی کیفی پنل ال ای دی پنل هایی ال ای دی جزو با کیفیت ترین چراغ های موجود هستند که بسیار ایمن و خاص هستند. این پنل ها دارای ویژگی ها و نکاتی هستند که در ادامه با انها اشنا خواهید شد.

این پنل ها با بالاترین کیفیت و مطابق با سایر استاندارد های جهانی ساخته می شوند و همچنین در تولید این پنل ها، از هیچ گونه مواد بی کیفیت و مضر استفاده نمی شود و به همین دلیل نور این پنل ها، به چشم اسیب نمی رساند و بر خلاف سایر لامپ های معمولی، این پنل ها گرما تولید نمی کنند.

پنل های ال ای دی در صورت بروز هر گونه مشکل و سوختن انها، هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند و فقط خاموش می شوند که نکته دیگر در مورد این پنل ها؛ قابل تعمیر بودن انها است و در صورت سوختن، می توانید با مراجعه به نمایندگی های انها و یا مراکز تعمیر پنل های روشنایی، انها را تعمیر کنید.

مزیت های پنل ال ای دی:

  • مصرف برق بسیار کم در مقایسه با سایر لامپ ها
  • توزیع نور یکدست و ملایم بدون اشعه مضر
  • تنوع سایز پنل ها و مناسب هر مکانی می باشند
  • قیمت مناسب انها نسبت به توان و نوردهی ان ها
  • رنگ های سالم و متنوع که مناسب هر مکانی هست
  • فروش پنل ها در سایر فروشگاهای الکتریکی و نمایندگی ها
  • مدل های مختلف انها مانند: توکار، روکار، آویز با معلق
  • طول عمر بالا: این پنل ها از تکنولوژی smd بهره می برند که دارای طول عمر بسیار زیادی هستند.

صادرات انواع پنل ال ای دی ۴۰×۴۰

صادرات انواع پنل ال ای دی ۴۰×۴۰ تولید پنل های ال ای دی در کشور توسط مراکز و مجموعه های زیادی در سراسر کشور صورت می گیرد. پنل های تولید شده دارای کیفیت بالایی هستند که موجب صادرات انها به سایر کشور ها شده است.

پنل های ال ای دی با کیفیت بالا و قیمت مناسب توسط مراکز و مجموعه های تجاری زیادی به کشور های زیادی از قبیل: عراق، هند، پاکستان، کشور های اروپایی، سایر کشور های عربی و… صادرات می شود و به دلیل کیفیت بالای انها، و قیمت مناسبشان مورد استقبال سایر مصرف کنندگان قرار گرفته است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *