پنل سقفی ال ای دی

مشخصات و قیمت انواع پنل سقفی ال ای دی در بازار و بررسی مشخصات بهترین انواع چراغ سقفی led_smd_cob با بهترین کیفیت و همچنین اطلاع از قیمت و تخفیف ویژه در سایت ضحی نور انجام پذیر است. با مراجعه به این سایت خریدی راحت و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

مشخصات و ویژگی یک چراغ یا پنل سقفی ال ای دی خوب و با کیفیت چیست؟

پنل سقفی ال ای دی

یک چراغ یا پنل سقفی ال ای دی با کیفیت که امکان حداقل ۵ و حداکثر ۱۵ سال با ساعت کارکرد روزانه ۸ تا ۱۰ ساعت روشنایی باشد می بایست از بدنه آلومینیومی و یا فلزی ساخته شده باشد که امکان دفع حرارت smd ها را داشته باشد.و در صورت کوچک بودن پنل علاوه بر بدنه فلزی حتمأ دارای هیت سینگ مناسب باشد.زیرا به دلیل تراکم بالای led ها حرارت بیشتری تولید می شود در نتیجه کار هیت سینگ در این نوع پنل ها انتقال حرارت ماژول آلومینیومی می باشد.چراغ ها یا پنل سقفی ال ای دی دارای توان های مختلف می باشند.بزرگی عدد وات مصرفی این پنل ها به تنهایی نشان دهنده نور مطلوب نیست به عنوان مثال هیچ زمان نمی توان گفت که یک چراغ ۱۰ وات از یک چراغ ۷ وات نور بیشتری دارد.این پنل برای روشن شدن نیاز به ولتاژی پایین تر از برق شهری دارد، به همین دلیل در کنار آن یک درایو وجود دارد که درایو مانند یک آداپتور عمل می کند یعنی برق ۲۲۰ ولت شهری را به ولتاژ مورد نیاز برای روشن شدن ال ای دی ها تبدیل می کند.

انواع پنل سقفی ال ای دی با توجه به نوع نصب

پنل سقفی ال ای دی

  • پنل ال ای دی توکار:این نوع پنل برای قسمت هایی استفاده می شود که از قبل به منظور قرار گرفتن پنل طراحی شده اند مانند سقف های کاذب، کناف و … اما برای سقف های معمولی این نوع پنل استفاده نمی شود زیرا توپر هستند.
  • پنل سقفی ال ای دی روکار:این نوع پنل برای سقف هایی به کار می رود که از قبل امکان استفاده از پنل برای آن در نظر گرفته نشده است.مانند سقف های آجری قدیمی، این سقف ها به علت اینکه توپر هستند، نمی توان روی آن ها پنل نصب کرد، اما به لطف پنل های روکار این امکان برای استفاده از پنل برای این نوع سقف ها به وجود آمد.

قیمت انواع پنل سقفی ال ای دی در بازار

پنل سقفی ال ای دی

قیمت انواع پنل سقفی در بازار هر چند ساعت به روز می شود و جهت مشاهده زمان بروز رسانی دقیق، خرید اینترنتی و مقایسه قیمت فروشندگان و پیگیری قیمت کالای مورد نظر با شماره های درج شده در سایت ضحی نور تماس بگیرید.درج نشدن قیمت به صورت مشخص بدلیل نوسانات قیمت در بازار و شرایط کنونی خرید و فروش می باشد.

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *