خرید لامپ ال ای دی در مشهد

مرکز پخش عمده لامپ ال ای دی در مشهد و ایران، عرضه کننده انواع لامپ LED_SMD_COB فوق کم مصرف و گارانتی دار به شکل خرید و فروش انبوه و تک فروشی لامپ، همراه با درصد تخفیف ویژه و قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی ضحی نور انجام می پذیرد.

پخش عمده لامپ ال ای دی

 

جدیدترین لامپ ال ای دی موجود در بازار

فروش عمده لامپ ال ای دی

جدیدترین لامپ ال ای دی موجود در بازار خرید و فروش دنیا، لامپ ال ای دی فوق کم مصرف یا همان انواع لامپ LED_SMD است.
که در ساختار تولید انواع لامپ ال ای دی اس ام دی از چیپ های اس ام دی قرار گرفته روی بورد اصلی لامپ، استفاده شده است، که این امر سبب کاهش بسیار زیاد مصرف انرژی و طول عمر مفید این لامپ ها شده است.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]تمامی محصولات موجود در فروشگاه ضحی نور، اعم از انواع لامپ ال ای دی و فوق کم مصرف و چراغ های ال ای دی و انواع هالوژن ها، دارای درصد تخفیف ویژه هستند.[/highlight-dash]
به جهت نوردهی و بازده نوری، شایان ذکر است که،شاخص نمود رنگ بسیار بالا،دارا بودن نوردهی به میزان وات درج شده روی بدنه محصول و کیفیت و لومن نوری بالای انواع لامپ ال ای دی موجود در بازار خرید و فروش این محصول، جایگاه ویژه ایی را در بین مصرف کننده گان کسب کرده است.

لامپ ال ای دی در مشهد

قیمت خرید لامپ ال ای دی در مشهد به صورت عمده و تک فروشی

باتوجه به نوسانات قیمت بازار و تغییر لیست قیمت ها برای سهولت مشتریان مجموعه ضحی نور جهت اطلاع درست و دقیق قیمت انواع لامپ ال ای در مشهد و در قطب تجاری بازار لاله زار تهران، مشاورینی را در نظر گرفته است، که از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت به صورت مشاوره تلفنی و یا از طریق شبکه های اجتماعی، پاسخگوی شما عزیزان هستند.

لامپ ال ای دی اس ام دی

معرفی برند های معتبر خرید لامپ ال ای دی در مشهد

اولین و بهترین برند تولید لامپ ال ای دی در مشهد و ایران، برند افراتاب است که در سال ۱۳۷۷ تأسیس وبه تولید انواع لامپ ال ای دی ادامه داده است.
برند شعاع و پارس شعاع توس، نمانور، مازی نور، نورصرام نیز از دیگر شرکت های معتبر در زمینه تولید لامپ ال ای دی در مشهد و همچنین ایران هستند.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]کیفیت و اصالت لامپ های ال ای دی موجود در سایت فروشگاهی ضحی نور تأیید شده می باشند و دارای گارانتی تعویض کالا بی قید و شرط می باشند[/highlight-red]

لامپ ال ای دی اس ام دی امروزه توانسته جایگاه مناسبی را در بازار داشته باشد و به دلیل تقاضای بالا شرکت های تولید کننده لامپ led زیادی وارد بازار تولید و عرضه این محصولات شده اند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *