همه ما برای روشن نگه داشتن خانه ها و محل کارمان به نور نیاز داریم و برای این کار به دنبال وسایل نوری مناسب هستیم که علاوه بر نور مناسب،مصرف برق کمتری داشته باشند و از نظر ظاهری هم زیبا باشند یکی از این منابع نوری که از نظر اقتصادی به صرفه هستند پنل سقفی SMD است که از نظر کیفیت بالاست و روشنایی خیلی خوبی دارد.

مراکز تدزیع پنل سقفی SMD

مهمترین مشخصه پنل سقفی SMD

مهمترین مشخصه پنل سقفی SMD امروزه از پنل های قدیمی و لامپ ها خیلی کمتر استفاده می شود و مردم به پنل های سقفی SMD رو آورده اند چون از نظر کیفیت بالا هستند نور زیادی نسبت به پنل های دیگر دارند، عمر خیلی طولانی دارند، بسیار زیباتر از لامپ ها و پنل های معمولی هستند و مثل لامپ ها قدیمی گرما تولید نمی کنند و مصرف برق خیلی پایینی دارند.

نوراین پنل ها در رنگ های مختلف وجود دارد. بعضی از پنل های سقفی ریموت دارند و قابل کنترل هستند حتی شما می توانید رنگ روشنایی پنل ها را با ریموت عوض کنید و از رنگ های زیبای این پنل ها لذت ببرید.

خانه ها و محل کار ما با استفاده از پنل ها زیباتر می شوند و دیگر خسته کننده و کسل کننده نیستند و این پنل ها روشنایی یک نواخت و یکدست ایجاد می کنند.

قیمت پنل سقفی نسبت به لامپ های دیگر بسیار به صرفه است و در ابعاد و اندازه های مختلف در بازار وجود دارد و خریداران برای خرید پنل باید به مکانی که می خواهید پنل را در آن جا نصب کنند دقت کنند تا پنل مناسبی را انتخاب کنند.

پنل سقفی اس ام دی در دو نوع پنل رو کار و پنل توکار تولید می شوند که نصب روکار آن راحت تر از نوع توکار است و هزینه تو کار بیشتر است زیرا باید سقف اندازه پنل مورد نظر کنده شود تا پنل در سقف قرار بگیرد.

از پنل های تو کار بیشتر در زیر کابینت ها استفاده می شود ، از پنل های رو کار بیشتر در نشیمن، اتاق خواب، سرویس های بهداشتی و… استفاده می شود.

بازار خرید انواع پنل سقفی SMD

بازار خرید انواع پنل سقفی SMD برای خرید پنل سقفی SMD می توانید از طریق سایت به صورت آنلاین اقدام کنید و پنل مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری کنید و یا به فروشگاه های که وسایل و لوازم روشنایی می فروشند مراجعه کنید و از قیمت ها و مدل های مختلف دیدن کنید.

فقط باید حواستان جمع باشد که جنس تقلبی به شما ندهند و از جاهای معتبر و سرشناس خرید کنید که ضمانت پس از فروش هم داشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *