خرید لامپ ال ای دی ۲۰ وات

خرید لامپ ال ای دی ۲۰ وات از برند های معتبری مانند افراتاب و پارس شعاع توس و نما نور و غیره با بهترین قیمت لامپ led_smd حبابی به صورت خرید اینترنتی لامپ حبابی با ضمانت دو ساله و قیمت ارزان در فروشگاه ضحی نور هم به صورت تک فروشی و تولید انبوه و عمده برای تجار و مصرف کنندگان انجام می پذیرد.

لامپ ال ای دی 20 وات پارس شعاع توس

لامپ حبابی در بازار تهران و ایران دارای توان های متفاوتی است.
مثلا لامپ ال ای دی ۱۸ وات حبابی افراتاب از بهترین لامپ های حبابی کشور است و بسیار پرفروش است و چون چیپ های استفاده شده در آن ها از کیفیت بالایی برخوردار است، براحتی می توان گفت که این لامپ با لامپ led حبابی ۲۰ وات برابری می کند.

لامپ فوق کم مصرف بجای لامپ رشته ایی

بهترین و ارزانترین لامپ حبابی ۲۰ وات

امروزه به دلیل پیشرفت صنعت روشنایی، تنوع در مدل های تولید انواع لامپ حبابی در بازار جهانی و ایران وجود دارد. این لامپ های حبابی در توان های ۷و ۸و ۹و ۱۲و ۱۸ و توان های بالاتر با سرپیچ های بزرگتر وجود دارند.

قیمت خرید لامپ ال ای دی ۲۰ وات حبابی  برند پارس شعاع توس ۵۲ هزار تومان است و قیمت خرید لامپ ال ای دی ۱۸ وات افراتاب ۵۳ هزار تومان است که مسلما برای شما تجار و صادر کنندگان لامپ و همچنین مصرف کنندگان دارای درصد تخفیفات ویژه همکاری می باشد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]برای دریافت لیست قیمت انواع لامپ های حبابی، اشکی، شمعی و غیره و استفاده از گارانتی های دوسال این محصولات با ما تماس بگیرید[/hwgold-dash]

انواع لامپ ال ای دی

خرید لامپ ال ای دی ۲۰ وات حبابی به قیمت کارخانه و مستقیم

فروش انواع لامپ ال ای دی تولید شده در کارخانه های معتبر و نام آشنا که در امر تولید لامپ در جایگاه بهترین ها قرار گرفته اند، توسط عاملین فروش و نمایندگان این شرکت های تولید لامپ، در فروشگاههای اینترنتی انجام می پذیرد.
در سایت فروشگاه آنلاین ضحی نور که با کادری مجرب و مشاورینی با تجربه، افتخار همکاری با برند های معتبری مانند افراتاب، پارس شعاع توس، نمانور را داریم که در ارائه بهترین کیفیت و گارانتی معتبر دارای جایگاه ویژه ای هستند.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]برای سفارش و خرید از طریق راههای ارتباطی موجود در سایت ضحی نور با ما در ارتباط باشید[/highlight-red]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *