برای ایجاد یک تغییر بزرگ در یک اتاق و دگرگون کردن دکوراسیون آن بهترین روش ایجاد یک نور پردازی موثر و جدید است، پنل های ال ای دی با زیبایی و دوام فوق العاده و میزان مصرف برق بسیار پایین در مقایسه با انواع قدیمی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه های معماری می باشند که با نور مطلوب و مناسب در ایجاد نور مخفی و معمولی به وفور به کار می روند. برای استعلام قیمت انواع پنل ال ای دی سقفی در بازار با ما باشید.

قیمت انواع پنل ال ای دی سقفی در بازار

پنل ال ای دی سقفی چه کاربردی دارد؟

پنل ال ای دی سقفی چه کاربردی دارد؟ پنل های ال ای دی شاید بسیار شبیه به انواع قدیمی به نظر برسند که در سقف ادارات و مراکز عمومی مشاهده می شدند ولی به صراحت می توان گفت تفاوت آن ها از زمین تا آسمان می باشد، این پنل ها با عمر و مصرفی چندین برابر کمتر از انواع دیگر تاثیر بسیار بالایی در صرفه جویی و پایین آوردن هزینه ها دارند.

از نظر روشنایی و نور با این پنل ها با نوری ملایم و بسیار چشم نواز در رنگ های آفتابی، مهتابی و طبیعی می توان زیباترین نور پردازی و فضا را ایجاد کرده و از بیشترین میزان نور بهره مند شد.

این پنل ها به راحتی به صورت تو کار و روکار و با قابلیت تنظیم نور قابل اجرا بر روی سقف هر نوع فضایی بوده و زیباترین جلوه را به محیط مورد نظر شما خواهند بخشید، این محصولات امکان روشن کردن محیط بیشتری را داشته و بهترین و بیشترین میزان نور دهی را در میان انواع دیگر این پنل ها دارند.

فروش انواع پنل به صورت خرده در فروشگاه های سطح شهر و اینترنت انجام می گیرد که مطمئنا طیف قیمتی بسیار متنوع و بالایی دارند از این رو اگر در نظر دارید تا فضای بیشتری را با این محصولات روشن کنید بهتر است به سراغ خرید عمده باشید.

فروش پنل ال ای دی سقفی

فروش پنل ال ای دی سقفی قیمت پنل سقفی بر اساس گزینه های چون: برند، میزان وات، ضخامت، نوع نور آفتابی، مهتابی و…، میزان مصرف، ابعاد، میزان روشنایی( لومن) طول عمر، زاویه نور دهی، فرکانس و رده انرژی محاسبه می گردد که می توان بسیار گوناگون باشد از این رو تهیه آن از یک مرکز مطمئن و مستقیم می تواند تاثیر بسزایی در قیمت نهایی محصول داشته باشد.

این مجموعه به عنوان بزرگ ترین مرکز فروش پنل ال ای دی سقفی از برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی با متنوع ترین ابعاد و خدمات پس از فروش مطمئن با شبکه توزیع سراسری در کل کشور به صورت عمده آماده همکاری با فروشندگان محترم و همکاران عزیز می باشد، با ما در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *