پنل ال ای دی روکار محصولی است که در سقف ساختمان های مختلف به ویژه ساختمان های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و توان واتی آن می تواند متغیر باشد. این پنل دارای سطح پوشش نور وسیع تری نسبت به نوع روکار است و محیط اطراف خود را بیشتر روشن می کند.

فروش پنل ال ای دی به صورت مستقیم توسط ارائه کننده این محصول در بازار انجام می ‌شود و خریداران می ‌توانند در تماس مستقیم با این ارائه کننده آن را به صورت عمده و نرخ پایین خریداری کنند.

فروش مستقیم پنل ال ای دی روکار

راهنمای خرید پنل ال ای دی روکار

راهنمای خرید پنل ال ای دی روکار برای داشتن یک خرید مناسب از انواع مختلف پنل ال ای دی روکار لازم است که به برخی از موارد توجه شود. در اینجا برخی نکات لازم در خرید این محصولات به طور خلاصه بیان شده است که توجه به آنها می ‌تواند خریداران را در انجام خرید بهتر راهنمایی کند. این موارد به طور خلاصه عبارتند از :

میزان نور و توان پنل : توجه به میزان شارژ نوی این پنل ها برای محیطی که در آن قرار می گیرد بسیار لازم است و باید متناسب با نور مورد نیاز آن فضا از پنل ال ای دی با توان و شار نوری مناسب استفاده شود.

شاخص UGR : حین انتخاب این پنل ها باید به این شاخص توجه نمود، این شاخص میزان راحتی بصری در انواع مختلف فضاهای کلاس درس، اداره، بیمارستان و غیره را نشان می دهد که محدوده آن از ۵ تا ۴۰ متغیر است.

شکل پنل : این پنل ها در انواع مختلف مستطیلی، مربع و دایره ای وجود دارند و ابعاد بسیار متفاوتی دارند که می ‌توانند در دکوراسیون و میزان روشنایی اتاق خواب، راه پله، بیمارستان و غیره موثر باشند.

توزیع کنندگان پنل ال ای دی روکار

توزیع کنندگان پنل ال ای دی روکار توزیع کنندگان پنل ال ای دی روکار اقدام به ارائه این محصول در انواع مختلف آن کرده است و توزیع پنل ال ای دی ها را در سطح کشور و در بین همه خریداران انجام می ‌دهند.

برای ارتباط با این توزیع کنندگان و اطلاع از انواع مختلف این پنل می ‌توان از طریق همین وب سایت اقدام کرد. در این وب سایت امکان ارتباط مستقیم با توزیع کنندگان وجود دارد زیرا شماره تلفن های آنها به همراه لینک شبکه های اجتماعی در سایت درج شده است و خریداران می ‌توانند از طریق هر یک از آنها با این توزیع کنندگان به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند و ضمن استعلام قیمت این محصول سفارش خود را انجام دهند.

در این وب سایت اطلاعات کاملی در بخش محصولات سایت در مورد این پنل و انواع مختلف آن درج شده است و خریداران می توانند این پنل را در انواع مورد نظر خود به صورت عمده درخواست نمایند تا در اسرع وقت به دست آنها برسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *