امروزه لامپ های کم مصرف جایگزین لامپ های قدیمی شده اند که در مصرف انرژی بسیار پر مصرف بوده اند، این لامپ ها در مدل های مختلف در بازار موجود می باشند که یکی از با کیفیت ترین و کم مصرف ترین نوع آن، لامپ ال ای دی می باشد که علاوه بر مصرف پایین انرژی از نور بسیار خوبی نیز برخوردار است. این لامپ ها در شکل و مدل های مختلفی در بازار موجود می باشد و یکی از بهترین و پر فروش ترین آن ، لامپ ال ای دی شعله ای نیز می باشد. این محصول یکی از بهترین و به روز ترین لامپ های کم مصرف می باشد و جز لامپ های پر فروش کشور به حساب می آید و بازار بسیار خوبی هم در خارج از کشور دارد.

صادرات انواع لامپ ال ای دی شعله ای

ویژگی بارز لامپ ال ای دی شعله ای

ویژگی بارز لامپ ال ای دی شعله ای لامپ های ال ای دی در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد که از نمونه های بارز و پر طرفدار آن می توان به لامپ های شعله ای اشاره کرد. در بازار انواع لامپ شعله ای موجود می باشد که مقدار ولتاژ آن ها  با هم متفاوت است و میزان نور دهی آن ها بر اساس همین ولتاژ مشخص می شود، از  مهم ترین ویژگی لامپ ال ای دی شعله ای می توان به پخش نور بسیار عالی آن اشاره کرد و همین ویژگی باعث شده بازار فروش بسیار بهتری نسبت به سایر مدل های این لامپ داشته باشد.

لامپ های ال ای دی شعله ای دارای زیبایی ظاهری خاصی می باشد و همین باعث می شود علاوه بر روشنایی باعث زیبایی محیط هم شود.

خرید انواع لامپ ال ای دی شعله ای

خرید انواع لامپ ال ای دی شعله ای ایران یکی از برترین کشور های سازنده لامپ ال ای دی شعله ای در آسیا می باشد و هر ساله بخش عظیمی از این محصولات به کشور های همجوار و حوزه خلیج فارس صادر می شود و در آمد چشمگیری از صادرات این محصولات حاصل می شود و ایران در اکثر این کشور ها نمایندگی فروش دارد که همیشه بهترین خدمات را به مشتریان خود اراٸه می دهد.

لامپ های ال ای دی شعله ای صادراتی، در داخل کشور هم به فروش می رسد و از قیمت نسبتا بالاتری از معمولی آن برخوردار است، این لامپ ها هم در مصرف انرژی و هم از نظر طول عمر بسیار برتر از معمولی آن هستند و تمام فاکتور ها و استاندارد های جهانی را در اختیار دارند.

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش خرید، خرید اینترنتی از طریق سایت های فروش می باشد، این سایت ها محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتری می گذارند و بخاطر همین قیمت بسیار مناسبت تری نسبت به بازار دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *