پنل ال ای دی سقفی

شرکت تولیدی انواع پنل ال ای دی سقفی ۷ وات، این چراغ های سقفی ۷ وات محصولی با کیفیت و از سری پنل های سقفی یکتا افروز می باشند. این پنل های ال ای دی باکیفیت با داشتن نور فوق العاده و مصرف بسیارکم سبب صرفه جویی در هزینه برق مصرفی خواهند شد، به گونه ای که یک عدد پنل ال ای دی سقفی ۷وات یکتا افروز می تواند جایگزین یک لامپ رشته ای ۵۰ وات شود.در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

پنل ال ای دی سقفی

ق[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]قیمت پنل LED سقفی ۷ وات یکتا افروز به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی ضحی نور قابل مشاهده می باشد[/hwgold-dash]

پنل ال ای دی سقفی ۷ وات چه مشخصاتی دارد ؟

پنل ال ای دی سقفی

در جامعه ی مدرن امروزی کاربری و نصب چراغ ها و پنل های LED دارای جایگاه ویژه ای می باشند به طوری که برخی از افراد در فضای داخلی مکان های کاری، مسکونی، تجاری، آموزشی و فروشگاهی خود از این محصولات استفاده می کنند، پنل های سقفی ۷ وات یکی از این محصولات پرکاربرد می باشند که در سه رنگ آفتابی، مهتابی و سفید یخی عرضه می شود. این محصول با داشتن جنس بدنه فلزی قابلیت هیت سینگ (دفع حرارت) را دارد که باعث بالا بردن طول عمر محصول می شود.

امروزه بیشتر افراد به دنبال محصولی با عمر طولانی هستند و چراغ سقفی ۷ وات یکتا افروز می تواند تا ۳۰۰۰۰ ساعت روشنایی ایجاد کند.این محصولات با داشتن فنرهای نگهدارنده بسیار قوی، امکان نصب آسان را برای مصرف کنندگان فراهم آورده است. تمام قطعات الکترونیکی موردنیاز در پشت پنل تعبیه شده، به گونه ای که عمق مورد استفاده تا حد ممکن کم شده و به صورت توکار نصب می شوند.این پنل های سقفی دارای زاویه نوردهی ۱۲۰ درجه و شار نوری ۵۶۰ لومن، توانی معادل ۷ وات را مصرف می کند که نیاز به ولتاژ ۱۸۰ تا ۲۴۰ ولت دارد.این محصولات با داشتن طول عمر بالا و مصرف بسیار کم می توانند جایگزین مناسبی برای چراغ های قدیمی باشند.

تولید پنل ال ای دی سقفی ۷ وات یکتا افروز

پنل ال ای دی سقفی

طراحی و تولید محصول مذکور مطابق استانداردهای بین المللی و با به کارگیری تجهیزات و قطعات الکترونیکی درجه یک انجام شده است که در نهایت با علامت استاندارد ایران و اروپا به بازار محصولات روشنایی داخلی عرضه می گردد و باعث جلب اعتماد مشتریان می شود. محصولات یکتا افروز از طول عمر بالایی بهره مند هستند و با مصرف پایین برق و خروجی نور مناسب موجب صرفه جویی بهینه در مصرف انرژی الکتریکی می شوند.برای خرید و یا دریافت اطلاعات قیمت این پنل های ال ای دی ۷ وات می توانید به سایت ضحی نور مراجعه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *