چراغ سقفی ساده یکی از محصولات کم مصرف صنعت روشنایی می باشد و استفاده آن بیشتر در سقفهای کاذب صورت می گیرد و مهمترین ویژگیهای آن نیز صرفه جویی در مصرف برق و همینطور عمر زیاد بوده است. فروش چراغ سقفی در وزنهای سبک و ضخامتهای بسیار باریک ارائه می گردد و شما می توانید جهت سفارش عمده چراغ سقفی ساده با کیفیت و قیمت مناسب با ما تماس حاصل فرمایید.

سفارش عمده چراغ سقفی ساده

نحوه ساخت چراغ سقفی ساده

نحوه ساخت چراغ سقفی ساده

امروزه در بازار فروش چراغهای سقفی دارای قیمتهای متفاوت بوده که سبب می شود ما افراد هزینه های زیادی را صرف آنها کنیم در حالی که می توانیم در خانه با اندکی خلاقیت و وسایلهای دورریختنی زیباترین چراغ سقفی ساده را بسازیم؛ از این پس با ما همراه باشید تا نحوه ساخت چراغ سقفی ساده را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم: سیم برق، انبر دست، کاسه فلزی و سرپیچ لامپ چراغ سقفی
نحوه ساخت: کاسه فلزی را به طور وارونه بگذارید و با کمک انبر دست انتهای آن را به شکل دایره برش دهید و سپس سیم برق که متصل به سرپیچ است را از داخل دایره بیرون آورید در صورتی که سرپیچ داخل کاسه میبایست فلزی باشد لامپ را وصل کنید؛ چراع سقفی ساده شما آماده شده است.

قابل توجه مخاطبین عزیز شما می توانید با سلیقه خود برای ساخت چراغ سقفی از کاسه های فلزی در سایزهای مختلف نیز استفاده کنید تا بهترین و استانداردترین چراغ برای روشنایی داشته باشید.

تولیدکنندگان چراغ سقفی ساده

تولیدکنندگان چراغ سقفی ساده بدنه چراغ سقفی ساده از جنس آلومینیوم بوده و این نوع چراغ نوری را تولید می کند که به طور یکنواخت و یکدست به اطراف تابیده می شود.
علاوه براینها می توان به صرف جویی در مصرف برق و طول عمر بالا و حتی تولید نور سلا بخش چراغ سقفی اشاره نمود.
همچنین میزان مصرفی این محصول بسیار متنوع است لذا در کارخانجات تولیدی تولید کنندگان برای تولید چراغ سقفی ساده از بهترین مواد مرغوب و اولیه استفاده می کنند و سپس توسط دستگاهای پیشرفته در طرحهای مختلف و استاندارد آنها را به بازار بزرگ ارائه می گردانند.

این روزها اگر به بازار چراغ های سقفی درجه یک سربزنید با انواع جدیدترین نوع چراغها مانند چراغ سقفی ساده مواجه خواهید شد که با ارزانترین قیمت و کیفیت و برندهای مختلف به فروش می رسند؛ شما نیز برای تهیه این کالا می توانید به طور مستقیم یا حضوری با تولید کنندگان چراغ سقفی رتباط برقرار کنید تا از مشخصات و جزئیات آن آگاه شوید در این صورت می توانید محصول خود را با حمل و نقل آسان و هزینه های باصرفه خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *