سالهای تقریباً زیادی است که لامپ های LED روی کار آمده و در حیطه مصرف جای گرفته اند. این لامپ ها نه تنها از نظر کاربردی، در جایگاهی خوب قرار داشته و همراه با بازدهی طولانی مدتی می باشند، بلکه از نظر میزان مصرف انرژی نیز بهترین رتبه را از بین سایر لامپ ها از آن خود کرده اند. اما در معرفی یکی از پرکاربردترین نوع این لامپ ها که توسط کارخانجات تولیدی بزرگ ارائه گشته اند، می‌توان لامپ ۱۲ ولت LED را نام برد که بازدهی نوری آن عالی است.

تولیدی بزرگ لامپ ۱۲ ولت LED

مشخصات انواع لامپ ۱۲ ولت LED

مشخصات انواع لامپ ۱۲ ولت LED از زمانی که لامپ های LED به حوزه استفاده راه یافته اند، صرفه جویی عظیمی در مصرف برق به عمل آمده و حالا با وجود این امر، انرژی ارزشمند برق در اختیار نسل های بعدی نیز قرار خواهد گرفت، اصلاً هدف از تولید چنین لامپ هایی همین امر بود که بیان کردیم.
البته جز این، مسائل دیگری هم در اهمیت تولید لامپ های LED نقش داشته و آنها را در معرض ارائه انبوه قرار داده است.

در هر حال هر یک از این لامپ ها انواع مختلفی را در بر گرفته اند که از این میان می توان به انواع لامپ LED 12 ولت اشاره کرد که بیش از همه مورد استفاده واقع شده و خودِ این محصول نیز به نمونه های دیگری از این قبیل تقسیم بندی می گردد:

  1. لامپ ال ای دی پاور
  2. لامپ ال ای دی نواری
  3. لامپ ال ای دی لیزری
  4. ال ای دی کلاهی
  5. ال ای دی ادیسونی

لازم به ذکر است هر یک از نمونه های نامبرده با توجه به اینکه 12 ولت می باشند، توان مصرفی 1200 لومن را در خود جای داده و از راندمان کاری فوق العاده و همچنین بازتاب نوری درجه یک برخوردار می باشند.

مراکز فروش لامپ ۱۲ ولت LED

مراکز فروش لامپ ۱۲ ولت LED اگر سراغ یکی از بهترین لامپ های LED را از بزرگترین مرکز فروش لامپ که مرکز فوق نیز در رده آنهاست بگیرید، به شما محصولات متعددی را معرفی خواهند کرد که یکی از آنها لامپ 12 ولت می باشد.
این لامپ برابر با توان نوری بالا بوده و راندمان و بازدهی آن معادل با یک لامپ رشته ای 75 وات می باشد که تفاوت واقعاً قابل ملاحظه ای را می توان بین این دو دید.

همچنین باید اضافه کرد که لامپ های مورد نظر در مدل های متنوعی مانند لامپ حبابی LED و لامپ های مارپیچی موجود بوده و بنابراین می توانید از لامپ هایی با این ویژگی ها برخوردار شوید:

  • لامپ های 12 ولت با زاویه نوری گسترده
  • لامپ های 12 ولت با طول عمر 35 هزار ساعت
  • لامپ های برخوردار از رده انرژی A+

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *