پنل سقفی مربع

ارئه پنل سقفی مربع روکار و توکار با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و با برند معتبر یکتا افروز، امروزه وسایل متفاوتی برای ایجاد نور و روشنایی در خانه استفاده می‌شوند. در این میان، پنل‌های LED، طرفداران بیشتری پیدا کرده و به‌عنوان جایگزینی مطلوب برای چراغ‌های رشته‌ای یا حتی فلورسنت به شمار می‌آیند. از این چراغ‌ها در نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها چه مسکونی و چه تجاری برای زیباتر شدن آن‌ها استفاده می‌کنند. پنل‌های ال ای دی دارای انواعی است که یکی از انواع پرکاربرد آن، پنل سقفی مربع روکار و توکار یکتا افروز است.

پنل سقفی مربع

مشخصات پنل سقفی مربع روکار و توکار

پنل سقفی مربعپنل سقفی مربع

لایه داخلی شامل چیپ‌های SMD LED، صفحه هدایت‌کننده نور و دیفیوزر می‌باشد. دیفیوزر معمولا در مقابل صفحه هدایت‌کننده نور قرار دارد و کار آن توزیع نور به طور یکنواخت در سطح پنل می‌باشد. صفحه منعکس‌کننده نور دقیقاً در پشت صفحه هدایت‌کننده نور قرار دارد.

روشنایی LED در مقایسه با دیگر منابع روشنایی (فلورسنت و رشته‌ای) مصرف انرژی بسیار کمتری دارد. پنل های LED مربع روکار و توکار اشعه مادون قرمز و فرابنفش ساطع نمی‌کنند و فرایند تولید آنها نیز آلودگی به همراه ندارد، لامپ‌های LED به عنوان لامپ‌های دوست دار محیط زیست شناخته می‌شوند.جنس پنل، آلومینیومی و طراحی آن مربع شکل است.پنل سقفی مربع روکار و توکار یکتا افروز را در دو طیف رنگ مهتابی و آفتابی می‌توانید سفارش دهید.

[highlight-red bcolor=”green” align=”center” ]در واقع استفاده از پنل سقفی مربع روکار و توکار یکتا افروز از لحاظ اقتصادی بسیار با صرفه تر از روشنایی های دیگر است.[/highlight-red]

ارائه و پخش پنل سقفی مربع روکار و توکار یکتا افروز

پنل سقفی مربع

با توجه به کارایی بالای این سری از محصولات، بازار پخش پنل سقفی مربع بسیار داغ بوده و افراد در سراسر نقاط کشور نسبت به خرید آنها از خود استقبال نشان می دهند از اینرو فروشگاه های بسیاری سعی در توزیع این پنل های سقفی با کیفیت بالا و با قیمت های مناسب دارند.توزیع مستقیم پنل ال ای دی سقفی مربع یکتا افروز با قیمتی مناسب در تمامی مناطق امکان پذیر است.فروشگاه ضحی نور یکی از بزرگترین فروشگاه های توزیع این محصول با کیفیت در سراسر ایران می باشد.

پنل ال ای دی سقفی مربع روکار و توکار در شکل های متنوع و اندازه های گوناگونی ساخته می شود.قیمت پنل سقفی مربع بنا به جنس و شکل آن گوناگون می باشد. قبل از خرید بهتر است قیمت پنل استعلام گرفته شود. بر روی جعبه پنل ال ای دی مربع باید نشان استاندارد و نوع و اندازه مصرف آن خورده باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *