پخش عمده پروژکتور اس ام دی ۱۵۰ وات، پروژکتور های SMD یا همان نورافکن های اس ام دی نقش بسیار مفید و قابل توجه ای را در صنعت روشنایی ایفا می کنند.با توجه به مصرف پایین انرژی و صرفه جویی در مصرف برق، پروژکتور های اس ام دی می توانند در روشنایی های عمومی نیاز ها و خواسته های زیادی را مرتفع نمایند.برای خرید عمده و حتی تک این محصولات گارانتی دار می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی ضحی نور مراجعه نمایید.

پروژکتور اس ام دی ۱۵۰ وات چیست و چه کاربردهای دارد؟

پروژککتور های ۱۵۰ وات اس ام دی از برترین تکنولوژی روز دنیا بهره میبرد. این پروژکتور از تعداد زیادی SMD متشکل شده است که یکی از ویژگی هایی که به این محصول بخشیده افزایش طول عمر بیش از ۵ سال است، البته دفع حرارت به وسیله هیت سینک های قدرتمند است.این پروژکتور نوری یکنواخت و با کیفیتی از خود ساطع میسازد که فاقد پرش و لرزش است و از خیرگی چشم جلوگیری به عمل می آورد.این پروژکتور دارای توان مصرفی ۱۵۰ وات میباشد و میزان روشنایی تولیدی آن ۲۰۰۰۰ لومن است. با این میزان روشنایی میتوان محیط های بسیار بزرگ نظیر سوله ها و کارخانجات و حتی باغ های بزرگ را به راحتی روشن ساخت. ولتاژ ورودی برای این پروژکتور ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت AC میباشد.این پروژکتور از هیچگونه ماده سمی در ساختار سازنده خود بهره نگرفته در صورتیکه در نسل های سابق استفاده از سرب و جیوه برای ساختن پروژکتور ها امری رایج بود. این پروژکتور هیچگونه اشعه خطرناک نظیر اشعه فرا بنفش که سلامتی انسان را به خطر می اندازد از خود ساطع نمیکند.

چه مزایایی پروژکتور اس ام دی را به بهترین گزینه روشنایی تبدیل کرده؟

  1. طراحی زیبا و ایده آل و همراه با سادگی
  2. پخش نور با حجم بالا و کیفیت مناسب
  3. دارای استاندارد IP66 مقاوم در برابر گرد و غبار
  4. بهره وری نوری بالا و کاهش مصرف انرژی
  5. طول عمر بسیار زیاد و مفید حدود ۵۰ هزار ساعت
  6. جنس بدنه آلومینیومی مقاوم و مجهز به هیت سینگ

توزیع مستقیم پروژکتور اس ام دی ۱۵۰ وات

در دنیای تکنولوژی و نوین امروز که نورپردازی و کیفیت سیستم روشنایی و پخش نور از جایگاه ویژه ای برخوردار است پروژکتور اس ام دی ۱۵۰ وات انتخاب مناسبی می باشد.با توجه به کارکرد خاص و ویژه این پروژکتور های ۱۵۰ وات و قیمت مناسب آن نسبت به سایر محصولات روشنایی بسیار حائز اهمیت است که آن را از یک برند معتبر و یک توزیع کننده دارای سابقه تهیه نمایید.شرکت پخش و توزیع ضحی نور در ارائه محصولات خود، در حال حاضر توانسته توانایی خود را در عرضه و فروش پروژکتورهای متنوع و با کیفیت در سطح ایران و بازار اثبات کند.[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]شما عزیزان می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در فروشگاه ضحی نور انتخاب نمایید و همچنین ارسال مرسولات شما در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.[/highlight-red]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *