لامپ ال ای دی ۷ وات افراتاب

پخش عمده لامپ ال ای دی ۷ وات افراتاب زیر قیمت ،درصد تخفیف همکاری لامپ افراتاب اشکی و شمعی، مشخصات و لیست قیمت لامپ LED افراتاب، گارانتی تعویض دو ساله ، فروشگاه اینترنتی و سایت خرید و فروش عمده محصولات افراتاب، فروش لامپ پایین تر از قیمت لیست کارخانه تولیدی

لامپ ال ای دی 7 وات افراتاب

 

انواع لامپ ال ای دی ۷ وات افراتاب

  • لامپ LED شمعی

لامپ ال ای دی 7 وات افراتاب شمعی

  • لامپ LED اشکی

  لامپ ال ای دی 7 وات افراتاب اشکی

  • لامپ LED هالوژنی

لامپ ال ای دی 7 وات هالوژن افراتاب

 

ویژگی لامپ ال ای دی ۷ وات افراتاب

لامپ های ال ای دی ساخته شده در شرکت تولیدی افراتاب دارای برترین کیفیت لامپ می باشند و اصالت و کیفیت این محصول همواره مورد تایید مشاورین مجموعه ضحی نور ضمانت شده می باشد.
لامپ ۷ وات اشکی و لامپ ۷ وات شمعی دارای سرپیچ E27 می باشند، نور دهی این لامپ ها بسیار بالاس و مصرف انرژی آن ها بدلیل استفاده از تکنولوژی LED_SMD بسیار پایین و مقرون بصرفه است.

لامپ ال ای دی افراتاب

بهترین لامپ برای لوستر چه لامپی است؟

لامپ لوستر باید زیبا باشد و بتواند ظاهری زیبا به لوستر و محل قرار گرفتن آن بدهد ولی این کافی نیست و نیاز است که لامپ ما بعد از استفاده در مدت کوتاهی نسوزد، که این به معنای بالا بودن عمر مفید لامپ لوستر است.
لامپ لوستر نباید سوسو بزند و یا به اصطلاح فلیکرینگ (flickering ) نشود و باعث ایجاد خیرگی در چشم نشود.
لامپ اشکی و یا لامپ شمعی مورد استفاده در لوستر باید مقرون به صرفه باشد و از نظر اقتصادی ما را متحمل هزینه های بالایی نکند.

لامپ لوستری

معرفی لامپ ال ای دی ۷ وات افراتاب

لامپ ال ای دی ۷ وات افراتاب برای لوستر به دو شکل شمعی و اشکی روانه بازار شده است. این لامپ ها با طول عمر بالا، قدرت نوردهی عالی، مصرف انرژی پایین و ظاهر زیبا مورد استقبال ویژه مصرف کنندگان خانگی، هتل داران لوکس و لابی های شیک و مجلل تجاری قرار گرفته است.
علت نوردهی بالا و مصرف پایین لامپ ال ای دی ۷ وات افراتاب، استفاده از تکنولوژی SMD در تولید این لامپ ها می باشد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]عرضه بدون واسطه با مناسب ترین قیمت بازار تهران و درصد تخفیف فوق العاده ۱۸ درصدی در فروشگاه ضحی نور انجام می پذیرد[/highlight-dash]

برای سفارش و خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از درصد تخفیف ویژه ما استفاده کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *