ریسه نواری آر جی بی

نمایندگی پخش ریسه نواری آر جی بی با بهترین کیفیت و گارانتی معتبر، در واقع LED نواری RGB که آن را ال ای دی هفت رنگ نیز می‌نامند یک حلقه ۵ متری از LED های نوع SMD فوق کم‌مصرف هستند که با یک پوشش عایق ضد آب و بستر نصب به یکدیگر متصل شده‌اند.این محصول یک ابزار جهت روشنایی و نورپردازی اماکن گوناگون می باشد.علاوه بر محیط های داخلی ساختمان، در محیط های خارجی مانند نورپردازی نما و نورپردازی باغچه و حیاط ساختمان، نیز کاربرد فراوان دارند.

درباره ریسه نواری آر جی بی

ریسه های نواری آر جی بی در دو نوع روکشدار IP65 (مقاوم در برابر آب) و بدون روکش (IP20) موجود است.اصطلاحأ مدل نواری روکشدار را رزین دار و بدون روکش را ال ای دی بدون رزین می نامند.نواری های rgb دارای تراکم ۳۰ (۳۰ ال ای دی در یک متر ) و تراکم ۶۰ ( ۶۰ ال ای دی در یک متر ) می باشند.در ال ای دی های نواری فواصل برش بر روی نوار مشخص شده و حداقل طول برش، ۵ سانتیمتر است.جهت سهولت نصب این نوع ال ای دی در محل مورد نظر، در قسمت پشتی نوار، چسب تعبیه شده است.برای راه اندازی نواری آر جی بی، نیاز به تأمین ولتاژ ۱۲ ولت است که از سوئیچینگ ۱۲ ولت استفاده می شود.
که معمولأ در متراژ های پایین از آداپتور استفاده می شود.ریسه نواری آر جی بی کاربردهای فراوانی دارند.

این محصول در محیط های داخلی ساختمان همچون زیرکابینت، نورپردازی اتاق خواب، نورمخفی، کمد و…. کاربرد بسیاری دارد و در محیط های خارجی مانند نورپردازی نما و حیاط ساختمان و بعضاً نور مخفی خودرو و از این قبیل مورد استفاده قرار میگیرد.ریسه نواری های RGB ویژگی های بسیاری دارد که با استفاده از کنترلر های rgb قابل اجرا هستند که در زیر به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های ریسه نواری آر جی بی

  • قابلیت اجرای تعداد زیادی رنگ
  • اجرای افکت های جذاب
  • کیفیت بالا و مناسب
  • دارای ریموت موزیکال
  • انتشار نوری مطلوب
  • دارای چسب دو طرفه قوی

نمایندگی پخش ریسه نواری آر جی بی

بازار تقاضای محصولات ال ای دی با سرعت بسیار بالایی در حال رشد است، و تقریبا هر روز محصولات جدیدی ظاهر می شود.ریسه نواری آرجی بی به دلیل کارکرد بالا و ویژه ایی که دارد یکی از پرفروش ترین محصولات روشنایی می باشد.شما می توانید این محصولات با کیفیت را از نمایندگی پخش آن تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی ضحی نور به عنوان نمایندگی پخش محصولات روشنایی در بازار تهران در راستای ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته، برای مشتریان عزیز راه اندازی شده است، تا بتوانند در هر زمان و مکان به راحتی استعلام قیمت گرفته و خرید سریع تری داشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *