پنل سقفی COB گرد

نمایندگی فروش پنل سقفی COB گرد روکار و توکار، امروزه استفاده از پنل سقفی COB گرد یکتا افروز بسیار متداول شده‌ است. نصب آسان، طراحی مدرن، نور با کیفیت و یکنواخت، طول عمر بالا و کاهش مصرف انرژی تا ۹۰ درصد در مقایسه با انواع قدیمی‌تر، باعث شده است تا یکی از بهترین انواع چراغ روشنایی برای بسیاری از فضاهای داخلی باشند.این محصولات دارای بهینگی بالایی هستند بنابراین منطقی‌تر است که هزینه بالاتری را برای خرید آنها صرف کنیم تا پنل‌هایی با روشنایی زیاد و فناوری پیشرفته داشته باشیم.

پنل سقفی COB گرد

معرفی پنل سقفی COB گرد روکار و توکار

پنل سقفی COB گرد

پنل سقفی COB گرد برای نورپردازی داخل ساختمان استفاده می شود. چراغ های سقفی COB جایگزین هالوژن های سقفی هستند، چراغ های سقفی گرد روکار و توکار COB مصرف برق بسیار کمی دارند ولی در عین حال نور بسیار قابل توجهی تولید می کند.

پنل سقفی COB گرد دارای تنوع بسیار زیادی است. این چراغ ها گزینه مناسبی برای استفاده در دکوراسیون منزل یا محل کار برای تزیین است و میتوان آن را جایگزین سایر چراغ ها و لامپ های موجود کرد.بدنه برخی از این چراغ‌های سقفی از جنس آلومینیوم تکنولوژی high power led است و همچنین دارای هیت سینک آلومینیومی جهت انتقال حرارت، عدم ایجاد اشعه ماورای بنفش و مادون قرمز می باشند.

این محصولات باکیفیت کاربرد های زیادی دارند و مناسب برای نصب در هتل ها، دفاتر اداری، گالری ها، مراکز تجاری، بیمارستان ها، رستوران ها، پایانه های مسافربری، مساجد، ایستگاه های مترو، سالن های پذیرایی، سالن های اجتماعات، اتاق کنفرانس می باشند و مورد استفاده قرار می گیرند.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”center” ]خرید و فروش بهترین پنل های سقفی COB گرد روکار و توکار یکتا افروز با بالاترین کیفیت و تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی ضحی نور[/highlight-red]

نمایندگی فروش پنل سقفی COB گرد روکار و توکار

پنل سقفی COB گرد

امروزه بیشترین توجه مصرف کنندگان خانگی و صنعتی به نوردهی و عمر بالای محصول و مصرف پایین آن است.چراغ سقفی COB گرد با توجه به نیاز بازار به صورت روکار و توکار طراحی شده است.این چراغ دارای قدرت نوردهی بسیار بالا و مصرف فوق العاده کم است. این چراغ سی او بی پس از گذشت زمان دچار اُفت نوری نمی شود.مجموعه ما توانسته توانایی خود را در نمایندگی فروش پنل سقفی COB گرد روکار و توکار یکتا افروز و انواع چراغ های سقفی ال ای دی با کیفیت در سطح ایران و بازار اثبات کند.

درباره ضحی نور

پنل سقفی COB گرد

سال ها حضور در لاله زار، شناخت کامل بازار و برندهای معتبر به همراه تیم پشتیبانی قوی و متخصص به ما این امکان را داده است که علاوه بر فروش محصولات با بهترین قیمت بازار با ارائه مشاوره در تمامی مراحل قبل و بعد از خرید همراه شما باشیم. تلاش ما خلق تجربه خریدی آسان و با اطمینان برای تمام مشتریان و خریداران محترم می باشد.با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *