لامپ ها و پنل ها علاوه بر ایجاد روشنایی در کحیط باعث زیبایی و طراحی خوب دکوراسیون نیز می شوند. پنل های LED یکی از ابزار های روشنایی بوده که کیفیت و کارایی بهتری نسبت به لامپ های فلورسنت دارند. مرکز پخش و فروش انواع لامپ و پنل های سقفی مدل های مختلف از جمله: پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات، پنل سقفی ۳۰×۳۰ و پنل ۱۲۰×۱۲۰ را در شکل های مختلف به بازار عرضه می کند‌.

مرکز پخش پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات

بررسی کیفی پنل سقفی ۶۰×۶۰

بررسی کیفی پنل سقفی ۶۰×۶۰ پنل ها یکی از لوازم روشنایی است که با تکنولوژی به روز دنیا کارایی های بهتر و بیشتری نسبت به لامپ های فلورسنت قدیمی دارند. انواع پنل های LED دارای شکل های مختلفی چون: مربع یا مستطیل کامل، پنل های رشته ای و پنل های دایره ای و از نظر نحوه نصب در مدل های توکار، آویز و دیواری و روکار می باشند.

پنل های LED به دلیل به کار بردن بهترین مواد اولیه در ساخت آن ها دارای کیفیت بی نظیری می باشند که دیواره و قاب سه لایه آن ها از جنس آلومینیومی بوده که بر دوام و استقامت آن می افزاید و مانع از هدر رفتن نور و انرژی می شود. ابزار های داخلی این پنل ها همگی درجه یک و با تکنولوژی به روز ساخته شده اند که طول عمر چندین ساله دارند ولی میزان و درصد روشنایی نور آن ها تغییری نمی کند.

پنل های LED در مقایسه با لامپ های LED تراشه های بیشتری دارند به همین دلیل میزان نور بیشتری به محیط اطراف خود می دهند. با وجود این درخشندگی و روشنایی پنل ها بیشتر است اما میزان مصرف انرژی در آن ها کمتر از لامپ های LED و فلورسنت ها می باشد.

انواع پنل ها طوری طراحی و ساخته شده اند که هیچ گونه اشعله ای به محیط ساطع نمی کنند در نتیجه در راستای حفظ طبیعیت سبز می باشند.

تولیدکننده پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات

تولیدکننده پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات در فروشگاه ها قیمت و هزینه پنل ها بر اساس جنس مواد اولیه، میزان نور ساطع شده از آن و سایز و اندازه پنل متفاوت می باشد. تولید پنل های سقفی و دیواری یک فرآیند اصولی و فنی بوده که نیازمند دقت و توجه کامل می باشد. پنل های ال ای دی دارای چراغ های روشنایی منحصر به فردی هستند که در بالا بردن کیفیت آن نقش زیادی دارد.

در این شرکت به تعداد بالا انواع پنل های ال ای دی در سایز های مختلف تولید شده و به الکتریکی های سراسر کشور عرضه می شود. در حمل و نگهداری پنل ها در انبار بسیار دقت می شود تا آسیبی به آن ها نرسد و سالم و با کیفیت به دست مشتریان برسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *