لامپ LED از نوع لامپ های حالت جامد است که از دیود های نشر دهنده نور برای ایجاد روشنایی استفاده می کنند و طول عمر در این نوع از لامپ ها بر خلاف لامپ های رشته ای تابعی از تعداد روشن و خاموش شدن آنها نیست که عامل دوام بالای آن، موجب مقبولیت فراوان بین مصرف کنندگان و در نتیجه تقاضای بالا برای آنها در بازار است و مجموعه ما نیز برای پاسخگویی به این تقاضا مراکز متعددی را برای فروش لامپ LED ارزان در سراسر کشور ایجاد کرده است.

مرکز فروش لامپ LED ارزان

مشخصات مهم لامپ LED ارزان

مشخصات مهم لامپ LED ارزان در این بخش می خواهیم شما را با مشخصات لامپ های LED آشنا کنیم، پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

LED مخفف انگلیسی دیود نشر دهنده ی نور است که در این دیود ها از برانگیخته کردن الکترون ها و بازگشت آنها به تراز های پایه، جهت تولید نور استفاده می شود ولی در لامپ های رشته ای بر خلاف این لامپ ها، از پدیده فیزیکی التهاب برای تولید نور استفاده می شود که پس از مدتی به علت انجام واکنش های شیمایی در سطح رشته ها، لامپ به اصطلاح می سوزد ولی در دیود ها به علت پیروی از قانون پایستگی جرم و انرژی، این محصولات در گذر زمان با کاهش تولید نور همراه نیستند.

لامپ های LED به علت تولید کم انرژی گرمایی، مقدار مصرف برق پایینی داشته و در نتیجه بهای برق خانوار کاهش و میزان فشار روی نیروگاه های تولید انرژی و به دنبال آن، آلودگی های زیست محیطی نیز کم می شود.

همچنین این نوع از لامپ ها دارای بازده نوری بسیار بالا بوده و زمان واکنش آنها نیز در مقایسه با انواع دیگر لامپ از قبیل: لامپ های متال هالید، کمتر است

کارخانه ما با تولید لامپ های LED ارزان قیمت که علاوه بر ویژگی های فوق، از توان رقابتی بالایی نیز برخوردار هستند، نقش بسزایی در شکوفایی اقتصادی کشور دارد.

مراکز تولید لامپ ال ای دی ارزان

مراکز تولید لامپ ال ای دی ارزان همانطور که در بالا بدان اشاره شد، میزان تقاضای بالا برای لامپ LED باعث گسترش مرکز تولید و عرضه این محصولات شده ولی ما در مجموعه خود با هدف قرار دادن بازار های خارجی منطقه ای و فرامنطقه ای از قبیل: اروپا و آمریکا شمالی، در صدد آن هستیم که کیفیت محصولات تولیدی این مجموعه را به حدی بالا ببریم تا بتوانیم در بازار های رقابتی خارجی، برند خود را به نمادی از ضمانت کیفیت کالا تبدیل کنیم و موجب بهره وری ارزی مملکت شویم.

ما در مراکز تولید خود با بازنگری در نحوه عرضه و به روز رسانی خطوط تولید خود، علاوه بر حفظ حاشیه سود، میزان فروش را نیز بالا نگه داشته ایم.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما با آدرس فوق مراجعه فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *