پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۱۰۰ وات از جمله پنل های مربعی بزرگ محسوب می شوند. که معولا در فضاهای بزرگ، مراکز تجاری، اداری، مسکونی، بیمارستان، هتل ها استفاده می شود. خریداران این محصول معمولا شرکت ها و پیمانکاران ساختمانی هستند تامین این محصول و فروش پنل با وجود چنین خریدارانی، حائز اهمیت است و می تواند باعث رونق کسب و کار شود.

پنل های ال ای دی بسیار پر تقاضا شده اند که از بین آن ها پنل سقفی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. چرا که از لحاظ نور دهی و و روشنایی محیط و زیبایی فضا از اهمیت خاصی برخوردار است.

یکی از شرکت هایی که در تامین عمده پنل سقفی فعالیت دارد برند یکتا افروز می باشد.شما می توانید انواع مختلف این پنل ها در سایت مشاهده کنید.

مرکز عرضه پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۱۰۰ وات

نحوه تولید انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰

نحوه تولید انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰ پنل سقفی شصت در شصت انواع مختلفی دارند که از لحاظ جنس ساخت و، وات های مصرفی به چند دسته تقسیم می شوند. بعضی از انواع پنل های سقفی شصت در شصت به صورت روکار و بعضی از آن ها به صورت توکار می باشند. که هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی دارند.

پنل شصت در شصت باید از نظر نوردهی، روشنایی و کم مصرف بودن، بازده هی بالا و طول عمر زیاد حرف اول را بزند چرا که این ویژگی ها باعث می شوند که ما یک محصول استاندارد و با کیفیت داشته باشیم تولید پنل ها به این صورت است که از یک قاب آلومینیومی با وزن کم درست شده است و قاب از سه لایه تشکیل شده است. قاب پنل یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده محسوب می شود که برای جلوگیری از هدر رفتن نور کاربرد دارد.

قیمت تولیدی پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۱۰۰ وات

قیمت تولیدی پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۱۰۰ وات تولید پنل شصت در شصت رو به افزایش است و قیمت این پنل ها وابسته به نوع چند وات بودن آن ها و روکار و توکار بودنشان متفاوت می باشند. قیمت این محصول به صورت روکار از نهصد تومان تا یک میلیون تومان متغییر می باشد و و ازسوی دیگر قیمت محصول به صورت توکار از ششصد تومان تا هشتصد تومان نیز متفاوت می باشد.

شرکت هایی که این پنل ها را تولید می کنند زیاد هستند امّا برند یکتا افروز یکی از با کیفیت ترین و استاندارد ترین تولید کنندگان می باشد که پنل های سقفی را عرضه می دهند. شما می توانید این محصولات را از سایت ما هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی خریداری کنید. و همچنین می توانید با بخش مشاوره و پشتیبانی در ارتباط باشید تا شما را در خصوص قیمت و مشخصات پنل راهنمایی کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *