پنل توکار ال ای دی یک وسیله روشن کننده برقی است که برای نصب بر روی سقف های کاذب، کناف، پی وی سی و … ساخته می شوند و از نظر مصرف برق بسیار به صرفه هستند. مراکز زیادی به فروش این پنل ها در کشور مشغول اند و به نسبت کیفیت بسیار بالایی که دارند با قیمت مناسبی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند. این پنل ها در انواع و سایزهای گوناگونی ساخته می شوند که قیمت های متفاوتی دارند.

مرکز انواع پنل توکار ال ای دی ارزان

ویژگی انواع پنل توکار ال ای دی

ویژگی انواع پنل توکار ال ای دی پنل های ال ای دی در دو نوع توکار و روکار ساخته می شوند که در اسن مطلب به توضیح ویژگی های پنل های توکار می پردازیم:

پنل ها در انواع مختلفی ساخته می شوند که پنل های دایره ای به شکل دایره و با قطر 4، 6، 8، و … تولید می شوند و دارای تراشه های الومینیوم برای تولید نوری یکنواخت هستند و همچنین این تراشه ها موجب می شوند نور ها در زاویه درستی پخش شوند. نوع دیگر پنل های مربعی شکل هستند که بزرگترین پنل ها به این شکل ساخته می شوند و برای سرویس های بهداشتی و راه روها بسیار مناسب هستند و دارای دونمونه قاب ساده و دور شیشه هستند.

بعضی پنل ها با نام پنل اضطراری دارای یک منبع تغذیه هستند که برای مکان هایی با افت فشار برق مناسب هستند و در طول روز ممکن است چندین بار برق قطع شود، این پنل ها در هنگام قطع شدن برق خاموش نمی شوند و با استفاده از باتری خود روشن می مانند و میان استفاده از باتری و برق شهری وقفه به وجود نمی آید و بلافاصله روشن می شوند.

پنل های دو رنگ نیز توسط برخی شرکت ها تولید می شوند مه این پنل ها یک بار با رنگ نور سفید و بار دیگر با نور زرد روشن می شوند و برای تنوع نور در محیط مناسب هستند، اما دارای کارانتی نمی باشند. خرید پنل بهتر است از فروشگاه های لوازم برقی معتبر در سراسر کشور انجام شود و اگر به دنبال پنل های دارای کارانتی هستید بهتر است از نمونه هایی به جز دورنگ خرید کنید.

قیمت روز پنل توکار ال ای دی

قیمت روز پنل توکار ال ای دی به دلیل نوساناتی که در بازار شاهد آن هستیم قسمت اجناس هرروز متفاوت است و قیمت روز پنل ها در فروشگاه های معتبر بدلیل فروش پنل در تعداد بالا بیشتر مشهود است و بهتر است برای خرید پنل های با کیفیت و به روز از مجموعه ما که باکیفیت ترین پنل ها را با قیمت مناسب در لیست کالای خود قرار داده است خریداری کنید. هدف شرکت ما آسایش شما در برطرف کردن نیازهایتان است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *