لامپ یک منبع روشنایی مصنوعی است امروزه در بازار لامپ های متفاوتی وجود دارد که هر یک در ابعاد و کاربرد مختلف خودنمایی می کند از جمله:

لامپ های مغناطیسی ال ای دی،  لامپ اضطراری هوشمند،  لامپ مهتابی، حبابی و هالوژن. تمام لامپ ها جنبه ی مشترکی دارند. از خصوصیات بارز لامپ ال ای دی نور زیاد و عمر طولانی را می توان اشاره کرد. در ادامه بیشتر به آن می پردازیم. مراکز انواع لامپ ال ای دی پایه سوزنی را از طریق سایت های اینترنتی مشاهده کنید. 

مرکز انواع لامپ ال ای دی پایه سوزنی

همه چیز درباره لامپ ال ای دی پایه سوزنی

همه چیز درباره لامپ ال ای دی پایه سوزنی لامپ ال ای دی و یا دیود مدل های مختلفی دارد از قبیل: 

  • لامپ ال ای دی بر پایه سوزنی: کیفیت و دوام بالا، فاقد اشعه فرابنفش و مادون قرمز، کم مصرف، طول عمر زیاد،  این لامپ برای جایگزینی لامپ هالوژن کاربرد دارد و همچنین سایز این لامپ بزرگتر از لامپ های پر مصرف دیگر است. برای هود و لوستر نیز کاربرد دارد. 
  •  لامپ حبابی ال ای دی: ظاهر و شکل این لامپ نسبت به دیگر لامپ های ال ای دی قدیمی تر است دارای نور زیاد و مستقیم است و برای نمایش به کار می رود به طور مثال در بازار میوه، بوتیک لباس و یا طلا فروشی .
  • لامپ فلامینتی: چون شبیه لامپ قدیمی است به این نام شناخته می شود، نسبت به لامپ های دیگر ال ای دی کمتر موجب گرم شدن محیط می شود و در مکان های عمومی کاربرد دارد بسیار کم مصرف جایگاه این لامپ در لوستر است .
  •  لامپ ال ای دی گل: این لامپ به خاطر ظاهری زیبا و شیک بسیار مورد توجه قرار گرفته این لامپ علاوه بر زیبایی در مصارف صنعتی نیز کاربرد دارد و نزدیک 85درصد از مصرف انرژی خود را به نور تبدیل می کند و عمر طولانی دارد.
  •  لامپ ال ای دی ریموت دار یا کنترلی این لامپ برای تمام مکان طراحی شده است و برای تزئین فروشگاه و یا  خیابان ها و یا تزئین ویلا طراحی شده از دیگر مزیت های این لامپ کم مصرف، قابلیت کم و زیاد کردن نور، عمر طولانی تر و رنگ های متنوع می باشد.

تولید انواع لامپ ال ای دی پایه سوزنی

تولید انواع لامپ ال ای دی پایه سوزنی تولید لامپ ال ای دی پایه سوزنی یکی از بهترین لامپ های موجود در بازار است که از طریق مراکز و  فروشگاه های اینترنتی در دسترس می باشد و شما با دیدن مدل های مختلف و آشنایی با کارایی هر کدام از این لامپ ها می توانید آن ها را تهیه کنید. لامپ ال ای دی دارای اشعه فرابنفش می باشد با تحقیقات زیاد دانشمندان به این موضوع رسیدند که اشعه لامپ ال ای دی ضرر کمتری نسبت به لامپ های موجود در بازار دارد .با خرید اینترنتی دست دلالان و افراد سودجو را کوتاه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *