چراغ سقفی روکار مربع در واقع همان لامپ ها و پنل های ال ای دی هستند که جایگزین لامپ های کم مصرف و سایر لامپ های قدیمی شده اند و روشنایی فوق العاده ای دارند وبیشتر مناسب استفاده در سقف های کاذب هستند و نصب بسیار راحتی دارند. تنوع سایز و طرح های مختلف این چراغ ها بسیار زیاد است و هر سبک و سلیقه ای که دارید می توانید انواع مختلف آن را انتخاب کنید.

مراکز فروش چراغ سقفی روکار مربع

ویژگی بهترین نوع چراغ سقفی روکار

ویژگی بهترین نوع چراغ سقفی روکار چراغ های سقفی رو کار یا همان پنل های ال ای دی با اینکه روشنایی فوق العاده ای دارند اما بسیار کم مصرف تر از سایر لامپ ها هستند. به دلیل اینکه ابعاد بزرگ و مناسبی دارند برای استفاده در تمامی بیمارستان ها و مراکز پزشکی، آموزشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها، تمامی ادارات ومجتمع های تجاری و تمام فضاها و مکان هایی که نیازمند روشنایی بیشتر هستند انتخاب بسیار خوبی هستند. این چراغ ها به طور کامل به سقف می چسبند و فضای خالی بین آن ها وجود ندارد و همین نکته باعث تمیزی بیشتر و شکیل بودن آن است.

این لامپ ها انرژی خیلی کمتری را مصرف می کنند و طول عمری حدود 6 یا 7 برابر لامپ های معمولی دارند. نور این چراغ ها یک دست است و آرامش خاصی به محیط می بخشد. این چراغ ها در رنگ های سفید و زرد موجود هستند انواع مختلف رنگی آن را نیز در صورت تمایل می توانید سفارش دهید. این چراغ ها از آلومینیوم ساخته شده اند و به دلیل فناوری ای که از آن بهره می برند تولید گرما در اطراف خود را ندارند و نور به صورت یکدست تابیده می شود و مشکل سوسو و لرزش را ندارد. دوست دار محیط زیست هستند و به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی برق صرفه جویی می کنند و از هزینه های شما می کاهند علاوه بر اینکه به صورت مداوم نیاز به خرید مجدد آن ها نیستید و پس از استفاده ی مداوم بعد از چندین سال اگر کارایی خود را از دست بدهند قابل تعمیر هستند.

صادرات انواع چراغ سقفی روکار مربع

صادرات انواع چراغ سقفی روکار مربع ضحی نور با داشتن چندین سال سابقه در فروش انواع چراغ سقفی و فروش چراغ هایی متنوع توانسته است با ارائه بهترین کیفیت و قیمت رضایت شما عزیزان را کسب کند. اگر به دنبال خرید این چراغ های ال ای دی و فوق العاده در طرح های متنوع هستید می توانید با مراجعه غير حضوری و به صورت آنلاین از مجموعه ما دیدن کنید و در تعداد کم و یا به صورت عمده این چراغ ها را سفارش دهید. مجموعه ضحی نور در زمینه ی صادرات این پنل ها به کشورهای همسایه نیز فعالیت دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *