مراکز خرید جراغ سقفی توکار با هدف جذب مشتری و صرفه جویی در برق اقدام به عرضه محصولات می کنند، این مراکز خرید شامل انواع فروشگاه‌های لوازم عمده برق و الکترونیک، نمایشگاههای عرضه لوازم عمده مانند کابل و سیم، انواع لامپ ، کلید، پریز، می باشد که مصرف کنندگان همه این مراکز را خوب می شناسند.

مراکز چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰ در تمام شهرهای بزرگ، شهرستانها و روستاها هم نماینده فروش و توزیع دارند تا محصولات را در کمترین زمان ارسال کنند

مراکز خرید چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰

ویژگی بارز چراغ سقفی توکار

ویژگی بارز چراغ سقفی توکار

چراغ سقفی توکار برای ساختمانهای اداری با فضای باز، کریدورها، پذیرایی های بزرگ کار گذاشته می شود، این چراغ به علت صرفه جویی در مصرف برق و انتشار نور یک نواخت مورد استقبال اکثر مردم قرار گرفته است، این چراغ هر چند بزرگ اما گرما نداشته و در همه جا نور یکسان حس می شود.

در گذشته لامپهای رشته ای دارای گرمای زیادی بود و محور نور فقط اطراف لامپ بود و قسمت های دیگر چندان روشن نمی شد، اما امروزه این موانع رفع شده و دیگر لامپهای ال ای دی، به ویژه چراغ های توکار، آن معایب را ندارند، یعنی داغ نمی شوند و نورشان مضر نبوده و اثر مخرب روی کودکان ندارد.

این چراغ گاهی برای درمان زردی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد، این لامپ باید وات مشخص به دستور پزشک باشد، مثلاً در بیمارستانها هم نوعی چراغ کم مصرف در اتاقهای مشخص برای نوزادان ترتیب داده شده است.

این نوع چراغ با ویژگی بارز کم مصرفی گاهی به صورت ایستاده در پیاده رو های سطح شهر، مکانهای توریستی، مجتمع های گردشگری به شیوه خاصی کار گذاشته می شود و همراه با پوشش های پلاستیکی زیبا بسیار جذاب و خاطره انگیز می شوند.

این چراغها با اندازه های کوچکتر هم در سقف کار گذاشته می شوند و گاهی به صورت نور نما برای خانه هایی که زیر سقف قابهای زیبای هنری زده اند به کار گرفته می شوند تا هنر دست ایرانیان در زیر نور چراغ ایرانی دو چندان شود.

توزیع انواع چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰

توزیع انواع چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰

توزیع چراغ اغلب در شرکتهای عرضه وسایل برقی عمده، شرکتهای پیمان کاری برق کشی، مغازه های الکتریکی، شرکت های محدود ساختمان سازی موجود بوده و به راحتی در دسترس مصرف کننده قرار می گیرد.

چراغ سقفی توکار اغلب در منازلی که بزرگ و مجلل بوده و یا تازه با متراژ بالا ساخته شده اند، تعبیه می شود، اغلب خریداران با یک سفارش می توانند لامپ خویش را درب منزل دریافت کرده و از خدمات پس از فروش یا سرویس دهی و گارانتی استفاده کنند.

فروش چراغ روکار یا توکار امروزه رونق خوبی دارد، زیرا فرهنگ مردم به سوی صرفه جویی رفته و مردم به اهمیت نیروی برق به خوبی پی برده آمد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *