پنل سقفی COB با کارایی فوق العاده و طراحی مدرن و جذاب و ماندگاری طولانی با قیمت عمده و مستقیم از طریق سایت به فروش می رسد. این مدل پنل از نور بسیار گسترده ای برخوردار است و به لحاظ انرژی برق کم هزینه و مقرون به صرفه است. قیمت این پنل در بازار بستگی به عوامل زیادی دارد که شما می توانید با همراهی ما در این مقاله از قیمت و کیفیت و عملکرد آن مطلع شوید.

قیمت پنل سقفی COB در بازار

توضیحاتی درباره پنل سقفی COB

توضیحاتی درباره پنل سقفی COB از ویژگی های بسیار خوبی که پنل سقفی COB دارد پخش نور در همه ابعاد است و در واقع باید گفت نور خود را یک جا نگه نمی دارد بلکه به طرز کاملا یکسان آن را در نقاط مختلف پخش می کند.

به لحاظ هزینه های اقتصادی خرید این کالا بسیار مقرون به صرفه است و این کمک بزرگی در مدیریت هزینه های افراد بشمار می آید. حرارت بسیار اندکی از این پنل به فضای بیرونی ساطع می شود.

طول عمر بسیار خوب و عالی داشته و تا سالیان سال می توانید از روشنی و نور آن بهره مند شوید. به لحاظ شکل ظاهری دایره ای شکل هستند و قابلیت نصب توکار را دارند. دارای شار نوری متفاوتی هستند و در لومن های مختلف تعریف شده هستند.

برای نصب در فضاهای داخلی ساختمان ها مناسبت خوبی دارد. نصب بسیار راحت و بی دغدغه ای دارد و و به لحاظ وزن نیز کاملا سبک می باشد. نور حاصل از آن به طور کاملا یک اندازه پخش می شود. از همه جهات در نوع خود منحصر به فرد است و ساختار خوب و با کیفیتی دارد.

فروش بهترین پنل سقفی COB در تهران

فروش بهترین پنل سقفی COB در تهران بهترین پنل سقفی COB در تهران در برند معتبر و ابعاد و سایز متفاوت و همچنین میزان وات و شار نوری از طریق وب سایت با قیمت عمده و مستقیم از طریق سایت به فروش می رسد.

پنل سقفی ارزان با کیفیت و عملکرد عالی و گستردگی نور و حرارت کم با قیمت کلی به فروش می رسد. فروش پنل سقفی در وات مختلف و توان گوناگون با قیمت عمده از طریق فروشگاه غیر حضوری ما انجام می شود.

این چراغ کاربردهای بسیاری در فضاهای مختلف دارد. این پنل ها دارای تنوع رنگی خوبی هستند و نصب آن به سهولت انجام می شود. فروش این محصول در تعداد بالا با قیمت کلی و حذف واسطه ها امکان خرید بسیار خوبی را برای مشتریان در صنایع مختلف فراهم نموده است.

برای یک خرید خوب و با کیفیت می توانید از طریق برقراری ارتباط با واحد فروش سایت سفارش خود را ثبت نمایید. در اسرع وقت سفارش شما به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد. قیمت متناسب با کیفیت می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *