پنل سقفی توکار تمام نور

قیمت پنل سقفی توکار تمام نور یکتا افروز جدیدترین چراغ سقفی فول لایت و تمام نور توکار موجود در بازار لاله زار و بازار ایران می باشد. برند سرشناس یکتا افروز تولیدکننده انواع چراغ های سقفی توکار و روکار و تمام نور با فنر قابل تنظیم می باشد.

پنل سقفی توکار تمام نور

پنل سقفی توکار تمام نور چه پنلی است؟

این پنل که جدیدترین و شیک ترین پنل موجود در بازار ایران محسوب می شود، جزء به روز ترین چراغ سقفی فول لایت تولید شده است که از برند معتبر یکتا افروز است.
مهمترین ویژگی این پنل ها فنر سایزشو بودن و یا در اصطلاح دارا بودن فنر متغییر است.
که به طور کامل مشکل سایز کردن حفره با پنل رو کاملا رفع کرده و حتی شما می توانید با حفره کوچک یک پنل با وات بالا استفاده کنید.

پنل سقفی توکار تمام نور

چرا به این پنل تمام نور گفته می شود؟
زیرا این پنل کاملا بدون لبه می باشد و تمام قسمت روی کار به طور کامل روشن می شود و به همین دلیل به آن فول لایت یا تمام نور گفته می شود.

پنل سقفی توکار فول لایت شامل چه قسمت هایی است؟ چقدر ضمانت دارد؟

پنل های فول لایت یکتا افروز شامل یک صفحه نورانی است که در قسمت داخلی آن از چیپ های بسیار با کیفیت و نورانی ال ای دی اس ام دی استفاده شده است.
کیفیت این چیپ ها و چگونگی قرار گرفتن آن ها در کنار هم در میزان نور دهی و کیفیت نوری این پنل بسیار مهم است از این رو شرکت یکتا افروز با بهره گیری از کارشناسان نخبه، اقدام به تولید بهترین نمونه این محصول کرده است.
این پنل ها دارای یک درایور در ساختمان بیرونی خود هستند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]پنل فولایت و انواع پنل های توکار و روکار ساخت برند یکتا افروز دارای دو سال گارانتی و ضمانت بدون قید و شرط می باشند. که خود مهمترین عامل پشتیبانی قوی این مجموعه می باشد.[/highlight-dash]

لیست قیمت پنل سقفی یکتا افروز

قیمت پنل توکار تمام نور یکتا افروز بستگی به وات خریداری شده آن دارد، این پنل ها در ۴ وات مختلف و قیمت مختلف تولید می شوند.
امروز قیمت پنل ۱۲ وات یکتا افروز که بصورت تمام نور است ۷۵ هزار تومان می باشد.
که این قیمت برای تجار محترم و همکاران گرامی دارای درصد تخفیف ویژه می باشد.
این پنل های فول لایت از ۱۲ وات تا ۳۶ وات موجود می باشند.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]برای اطلاع از نحوه خرید و هچنین برای گرفتن اطلاعات کامل این محصول و مشاوره و خرید و هم برای دریافت لیست قیمت های برند معتبر یکتا افروز لطفا از طریق شماره تماس های درج شده و یا پر کردن فرم با ما در ارتباط باشید.[/highlight-paper]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *