پروژکتور ویترینی نوعی وسیله از گروه تجهیزات روشنایی می باشد که انواع مختلفی داشته و برخی مدل های آن از نوع صادراتی می باشند. قیمت این کالا با توجه به ویژگی های فنی و قابلیت های آن از پایین ترین تا بالا ترین قیمت ها را شامل می شود. این تجهیزات امروزه در بخش های مختلف ساختمان ها از جمله نمای ساختمان، ورزشگاه های بزرگ و همچنین مراکز تجاری به کار می رود و انواع مختلفی دارد که با توجه به محل نصب انتخاب آن صورت می گیرد.

قیمت پایین پروژکتور ویترینی صادراتی

اطلاعاتی درباره پروژکتور ویترینی صادراتی

اطلاعاتی درباره پروژکتور ویترینی صادراتی تجهیزات حوزه روشنایی دارای دامنه بسیار وسیعی هستند که طیفی بسیار گسترده از نظر مدل، قیمت و شکل و کاربرد را شامل می شوند. به عنوان مثال می توان به انواع پروژکتور اشاره کرد که کارآیی آن تامین روشنایی محیط های مختلف بوده و بر این اساس بر طبق فاکتور های مختلفی چون موارد زیر رده بندی می شوند:

  • توان
  • ولتاژ
  • رنگ
  • نور
  • قیمت 
  • مدل و سایز
  • کاربرد

انتخاب پروژکتور بر اساس محل نصب و میزان نوری که از خود ساطع می کند انجام می گیرد. از این رو برای مکان های بزرگی مانند استادیوم های ورزشی از انواع پروژکتور های قوی استفاده می شود.

به عنوان مثال پروژکتوری که دارای ولتاژ 220 ولت می باشد و توان 50 دارد، با زاویه 120 نور خود را در محیط پخش می کند. یکی از مزیت های استفاده از پروژکتور آن است که امکان انتخاب رنگ نور در آن وجود داشته و به همین سبب به راحتی می توان رنگ آن را با توجه به محل نصب انتخاب نمود. 

مثلا در استادیوم های ورزشی از انواع پروژکتور با نور مهتابی استفاده می کنند و در فروشگاه های تجاری انواعی از آن که دارای نور آفتابی می باشند به کار می رود. در واقع در این فروشگاه ها برای جلب توجه بیشتر مشتری می باشد.

در سال های اخیر مدل هایی از این وسیله به بازار آمده است که در آن سعی شده است تا مصرف انرژی به حداقل برسد. از این رو انواع پروژکتور صادراتی ویترینی امروزه جزء اقلام پر فروش هستند.

قیمت روز پروژکتور ویترینی

قیمت روز پروژکتور ویترینی پروژکتور ها انواع مختلفی دارند که بر اساس قدرت و توان و همچنین میزان نور دهی خود تقسیم بندی می شوند. به این ترتیب قیمت مدل های مختلف آن با یکدیگر متفاوت بوده و بسته به سایز آن و همچنین محل نصب قیمت های متفاوتی را در بر می گیرد. 

به طور کلی قیمت پروژکتور تابعی از عوامل مختلف است که بخشی از آنها به مشخصات فنی دستگاه و بخشی نیز به هزینه های تولید آن مرتبط می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *