امروزه مردم و همچنین طراحان دکوراسیون داخلی برای زیباتر شدن خانه ها سعی می کنند که از وسایل لوکس استفاده کنند و نور پردازی در دکوراسیون داخل خانه خیلی اهمیت پیدا کرده است. و همه ی معماران به نور پردازی و استفاده از چراغ سقفی توکار ال ای دی توجه ویژه ای دارند. زیرا ساختمان هرچه قدر هم که زیبا ساخته شده باشد. و نور مناسب نداشته باشد جلوه ای ندارد. و نور پردازی و انتخاب چراغ های مناسب زیبایی خاصی به ساختمان می بخشد.

قیمت مناسب چراغ سقفی توکار ال ای دی

اطلاعاتی درباره انواع چراغ سقفی توکار

اطلاعاتی درباره انواع چراغ سقفی توکار چراغ های سقفی انواع مختلفی دارد. که هر کدام کاربرد و عملکرد مخصوص خود را دارند. و امروزه از پرکاربرد ترین کالاهای روشنایی به حساب می آیند.

انواع چراغ های سقفی عبارتند از :

  • چراغ های سقفی پنلی روکار و توکار، این دو نوع چراغ با استفاده از تکنولوژی های جدید نور بسیار مناسبی و با کیفیت بالایی تولید می کنند. و می توان آنها را به صورت روکار و توکار در سقف فضا های گوناگون نصب کرد.
  • چراغ های سقفی خطی: این چراغ ها مناسب مکان های اداری می باشند. و به صورت ردیفی بر رو یا داخل سقف کار می شوند. و این چراغ ها دارای نور یکنواختی می باشند. هم به شکل روکار و هم توکار نصب می شوند.
  • چراغ های سقفی دوکاره یا شبکه ای: این نوع چراغ به صورت رو کار و توکار نصب می شوند. و مناسب مکان هایی که سقف کاذب دارند کاربرد دارد. و این چراغ ها به چراغ های اداری و تجاری معروف می باشد.
  • چراغ های سقفی ضد آب: از اسمش معلوم است که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارد. و بهترین گزینه برای نور پردازی استخرها و حمام های بزرگ و همچنین سرویس های بهداشتی می باشد.
  • لوستر و آویز : از انواع چراغ های سقفی می باشند که تنوع بسیار بالایی دارند و در تمام محیط های منزل مانند آشپز خانه، اتاق ها و پذیرایی استفاده می شود.

در خرید چراغ به گارانتی محصول و سالم بودن نور آن و طول عمر بالای چراغ باید توجه کرد.

خرید چراغ سقفی توکار ال ای دی

خرید چراغ سقفی توکار ال ای دی فروش چراغ های سقفی تو کار ال ای دی در فروشگاه های لوازم روشنایی و لوستر فروشی ها عرضه می شود. قیمت چراغ های سقفی ال ای دی از چراغ های قدیمی و سنتی بیشتر می باشد. ولی باصرفه جویی در مصرف انرژی به دلیل کم مصرف بودن این چراغ ها تاثیر زیادی در قیمتی که در قبض برق نوشته می شود دارد. و در قیمت چراغ ها علاوه بر زیبایی میزان مصرف آن و کیفیت و طول عمر چراغ نیز تاثیر به سزایی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *