پنل ال ای دی توکار سقفی، با دارا بودن نمایی خاص، طرفداران زیادی دارد. این پنل ها به دلیل داشتن قیمت مناسب و تنوعی بالا از طرح و رنگ، کارایی مناسبی در روشنایی و زیبا سازی محیط دارند. از این رو می توانند جایگزین بسیار خوبی برای لامپ های رشته ای و مهتابی باشند.

در همین راستا، مجموعه ما به عنوان مجموعه ای پیشرو در فروش این محصول، توانسته است با اختصاص بخش قابل توجهی از بازار، عرضه پنل ال ای دی سقفی را در دستور کار خود قرار دهد.

قیمت مناسب پنل ال ای دی توکار سقفی

مشخصات انواع پنل ال ای دی توکار

مشخصات انواع پنل ال ای دی توکار مهمترین ویژگی پنل ال ای دی، اجرای سریع و راحت آن است و در مقایسه با سایر لوازم روشنایی، فاقد هر گونه مشکل نصب می باشد. همچنین به علت داشتن مصرف برق پایین، نقش مهمی در بهینه سازی مصرف انرژی دارند. چرا که پنل های ال ای دی توکار، توسط درایوری تغذیه می شوند که مستقیماً به ولتاژ اصلی متصل است. به عبارت دیگر، این پنل ها از ولتاژ ورودی استاندارد شبکه استفاده می کنند.

پنل های ال ای دی توکار، در داخل سقف اجرا می شوند تا نیاز مکان های مختلف مسکونی و تجاری، به داشتن روشنایی مناسب را تامین نمایند. این پنل ها که در ابعاد مختلف ساخته می شوند، با انواع سقف های کاذب، مطابقت خوبی داشته و از طرف دیگر، به دلیل اینکه در داخل سقف کاذب قرار می گیرند، در برابر هر گونه عوامل مخرب محیطی ایمن هستند.

تراشه های موجود در پنل ال ای دی، نور را با کیفیت بالا منتشر می کنند به نحوی که چشم انسان به هیچ وجه اذیت نمی شود. همچنین این پنل ها به لحاظ ساخت، دارای استاندارد بالایی هستند و می توان مطمئن بود که محفظه و محتویات ارزشمند آن، در مقابل گرد و غبار و تراکم محافظت می شوند.

لازم به ذکر است، خروجی حرارت این پنل ها بسیار کم است، چرا که در بدنه آنها، از قاب های با کیفیت بالا استفاده می شود.

صادرات انواع پنل ال ای دی توکار سقفی

صادرات انواع پنل ال ای دی توکار سقفی مجموعه ما به عنوان مجموعه ای موفق در زمینه تولید پنل های ال ای دی، مطابق با بهترین استانداردها فعالیت می کند و با توجه به داشتن معیارهای لازم مرغوبیت و همچنین توان رقابتی موجود در بازارهای جهانی، زمینه صادرات انواع پنل به کشورهای خارجی را فراهم نموده است.

تمامی مراحل فروش محصول مبتنی بر ارائه بهترین کیفیت با قیمتی مناسب است تا جلب رضایت مشتریان به نحو احسنت و شایسته فراهم گردد. برای اطلاع از قیمت ها و همچنین ثبت سفارش خود، از هم اکنون می توانید با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *