چراغ سقفی smd به علت کاربرد گسترده در ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی و بیرونی محصولی است پرطرفدار که در مدت کوتاهی جاگزین پنل های نسل قبل خود شده است. این محصول در بازار با قیمت های مختلفی ارائه می شود؛ شما می توانید جهت استعلام قیمت روز و شناخت مشخصات این چراغ ها در ادامه همراه ما باشید تا پس ار بررسی نکات به معرفی سایت فروش آن بپردازیم.

قیمت روز چراغ سقفی smd

مشخصات انواع چراغ سقفی smd

مشخصات انواع چراغ سقفی smd پنل های smd از ترکیب و کنار هم قرار گرفتن تعدادی از لامپ های smd و قرار گیری روکشی بنام دفیوزر بر سطح آن ساخته می شود. چراغ های سقفی تو کار یا همان smd در هر مکانی که نیاز به روشنایی و نور دارد قابل قرار گرفتن است. از این چراغ در مکان هایی چون مغازه و مراکز فروش، باشگاه، استخر، نمای بیرونی ساختمان و… استفاده می شود. بخش زیادی از جلوه و نمای هر ساختمانی را نور پردازی آن تشکیل میدهد. این پنل ها قابلیت پخش نور بالا و چیزی حدود ۱۲۰ درجه دارند که در طراحی دکوراسیون فضا موضوعی حائز اهمیت و تاثیرگذار است. چراغ سقفی smd به علت توکار بودن جلوه ای شیک و مرتب به فضا میدهد و همچنین از این چراغ علاوه بر سقف به عنوان چراغ آویز، دیواری و دکوری نیز استفاده می شود.

چراغ های سقفی در مدل های دیگری به نام های cob و Led نیز تولید می شوند که smd در مقایسه با آن ها بسیار با کیفیت تر و پخش نور مناسب تری دارد. با وجود چیپ های کوچک این پنل بسیار دوام و طول عمر بالایی دارد که در مقایسه با نمونه های قدیمی فرقش “زمین تا آسمان” است چونکه با وجود پخش نور زیاد و در عین حال بدون ایجاد خیره کنندگی بسیار مقرون به صرفه و مقاوم شناخته شده است.یکی از برند های معتبر پیشنهادی این مقاله که در سایت ما خرید محصولات آن ممکن است، برند یکتا افروز است که در زمینه تولید پنل های سقفی توکار smd و دیگر نمونه های آن فعالیت دارد.

مرکز تولید چراغ سقفی smd

مرکز تولید چراغ سقفی smd تولید چراغ سقفی در انواع نمونه های آن توسط برند های معتبر و ملی صورت میگیرد و پخش کنندگان این چراغ های کاربردی را با قیمت مناسب و کیفیت ممتاز در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اند تا ضمن خرید محصول با کیفیت بتوانند به راحت ترین شیوه به آن دسترسی داشته باشند؛ به همین علت فروش چراغ های smd را به صورت آنلاین و غیر حضوری امکان پذیر کرده اند تا جهت خرید محصول مورد نظر بتوانید به کمک مشاورین فروش آن را انتخاب و تهیه کنید. جهت سفارش انواع چراغ smd, cob, led و دیگر چراغ های مصرفی ساختمان ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *