چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار از تازه ترین فناوری ها به منظور فراهم کردن روشنایی محیط می باشد. چراغ های سقفی با طراحی مدرنی که دارند جایگزین مناسبی برای چراغ‌های فلورسنت محسوب شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تنظیم روشنایی داخلی فضاهای مختلف ساختمان هستند.کیفیت نور کارآمد، قابلیت استفاده مداوم و طولانی مدت، طول عمر بالا، ایجاد طیف رنگی متنوع، سازگاری با نرم‌افزارهای متعدد و …، بدون شک از نقاط قوت این نوع چراغ ها به شمار می‌آیند.

چراغ های سقفی از یک قاب آلومینیومی،چیپ های ال ای دی و هدایت کننده یا دیفیوزر تشکیل شده اند

قیمت روز چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار

ویژگی انواع چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار

ویژگی انواع چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار انواع چراغ ها بر اساس ویژگی های آن به چند گروه تقسیم می شوند:

ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ:ﭼﺮاﻏﻲ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺣﻔﺎﻇﺖ در ﺑﺮاﺑﺮ ﺗﻤﺎس ﺗﺼﺎدﻗﻲ ﺑﺎ ﻗﺴﻤت های ﺑﺮﻗﺪار را ﺗﺄﻣﻴﻦ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ، اﻣﺎ هیچ ﮔﻮﻧﻪ ﺣﻔﺎﻇﺖ وﻳﮋه در ﺑﺮاﺑﺮ ﮔﺮد و ﻏﺒﺎر، اﺟﺴﺎم ﺳﺨﺖ ﻳﺎ رﻃﻮﺑﺖ را ندارد.

قابل تنظیم:چراغی است که بخش اصلی آن میتواند ﺑﻪ وﺳﻴﻠﻪ ﻳﻚ ﻣﻔﺼل،جهت داده و یا جابه جا شود.( ﭼﺮاغ های ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻨﻈﻴﻢ، ﻣﻤﻜﻦ اﺳﺖ ﺛﺎﺑﺖ ﻳﺎ ﺳﻴﺎر باشند)

چراغ ثابت:چراغی است که به سادگی قابل جابه جا کردن از مکانی به مکان دیگر نمی باشد،معمولا از این نوع چراغ ها برای اتصال دائمی به منبع تغذیه طراحی شده اند

چراغ توکار:منبع روشنایی بطور کامل در سقف قرار می گیرد،و هیچ بخشی ازآن قابل مشاهده نیست،برای این چراغ ها معمولا از سقف کاذب استفاده می کنند.

چراغ روکار:منبع روشنایی کاملا بر روی سقف قرار می گیرد،به همین دلیل ظاهر این نوع چراغ ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اﮔﺮ ﻳﻚ ﭼﺮاغ داراي ﻋﺎﻳﻖ ﺑﻨﺪي ﺗﻜﻤﻴﻠﻲ و ﻳﺎ عایق بندی تقویت شده در ﺗﻤﺎم ﻧﻘﺎط شامل ترمینال های زمین یا اتصال زمین باشد،این چراغ از نوع کلاس I می باشد.اگر چنانچه چراغ در برابر شوک های الکتریکی فقط بر روی عایق بندی ساده تعبیه شده باشد این نوع چراغ از نوع کلاس II می باشد.و چراغ هایی که با برق ورودی 12 ولت کار میکنند از نوع کلاس III می باشد.

خرید انواع چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار

خرید انواع چراغ سقفی ۶۰×۶۰ توکار یک ویژگی مهم در تولید چراغ های سقفی، میزان شار نوری است. شار نوری، میزان کلی نور ساطع شده از منبع نور می‌باشد. میزان شار نوری مورد نیاز برای محیط‌های مختلف متفاوت می‌باشد.روشنایی بیش از حد، به عنوان تابش خیره‌کننده شناخته می‌شود که می‌تواند از لحاظ بصری نامناسب باشد.از مزیت های نور این پنل‌ها روشنایی بالا، بدون سوسو زدن و بدون تابش است.همچنین طول عمر این پنل ها به هیچ وجه تابعی از تعداد روشن و خاموش شدن نیست و میتوان این پنل ها را میلیون ها بار خاموش و روشن کرد.درنتیجه طول عمر آن ها به مدت زمان روشن ماندن آن ها بستگی دارد.طول عمر بیشتر این چراغ ها به معنای واقعی کلمه مفید است حتی قابل تعمیر و بازیافت هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *