پنل ال ای دی روکار به عنوان پیشتازان عرصه ی روشنایی، این روزها به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند به طوریکه که به هر مکان عمومی ای که مراجعه می کنیم انواع آن ها را می‌بینیم که روشنی بخش محیط هستند. این پنل ها به قدری زیبا و ظریف هستند که گویی قسمتی از سقف هستند که از خود نور ساطع می کنند. آن ها بسیار قدرتمند و پر نور هستند به طوریکه یک قطعه ی نیم متر مربعی از آن ها قادر به روشن کردن فضایی در حدود چند ده متر است.

قیمت روز پنل ال ای دی روکار

موارد مصرف پنل ال ای دی روکار

موارد مصرف پنل ال ای دی روکار پنل های ال ای دی رو طیف گسترده ای از جامعه را در بر می‌گیرد. تمامی مراکزی که به نورپروازی قوی نیاز دارند و سالیانه میلیون ها تومان هزینه‌ی برق مصرفی آن ها و خرابی لامپ های قدیمی بود اکنون از پنل ها استفاده می کنند و توانسته اند بسیاری از هزینه های خود را کاهش دهند و از طرفداران این نوع پنل ها باشند.

پنل ها امروزه جایگزین تمامی لامپ های گازی، شمعی، فلوئورسنت، ال ای دی ها و.. شده اند. تمامی مراکز آموزشی اعم از دانشگاه ها، مدارس، آموزشگاه ها، مراکز درمانی اعم از بیمارستان ها، مطب ها، ساختمان های پزشکی، تمامی اداره های دولتی و خصوصی، بانک ها، شهرداری ها، مراکز بزرگ تجاری و خرید، فروشگاه های زنجیره ای و خلاصه تمامی مکان های عمومی و خصوصی، در حال حاضر از این تکنولوژی نهایت استفاده را می‌برند.

این پنل ها جنسی از آلومینیوم دارند و اطراف آن ها گرم و داغ نمی شود. علاوه بر این عمری بسیار طولانی دارند که سال ها به صورت شبانه روزی می توانند به شما خدمت رسانی کنند بدون اینکه نیاز به تعویض و تعمیر داشته باشند. هزینه‌ی برق مصرفی آن ها بسیار کم است و با صرفه جویی در انرژی دوستدار محیط زیست هستند. نصب این پنل ها بسیار آسان است و نور یکدستی را ساطع می کنند، با اینکه بسیار پرنور و قدرتمند هستند اما نور ملایمی دارند که آرامش بخش است.

مرکز تولید پنل ال ای دی روکار

مرکز تولید پنل ال ای دی روکار ضحی نور به عنوان یکی از مراکز تولید پنل های ال ای دی رو کار و توکار در سایز های مختلف با کاربردهای متنوع و با اشکالی مختلف و همه پسند توانسته است در زمینه ی صادرات این کالا حتی به کشورهای مجاور نیز گام بردارد و به موفقیت برسد. انواع پنل ها را در طرح های مختلف و در دو رنگ اصلی سفید و زرد می‌توانید با قیمتی مناسب در کنار کیفیتی فوق العاده از این مجموعه ی عظیم درخواست کنید و از تخفیفات ویژه در صورت خرید عمده بهره مند شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *